Si vols parlar de les darreres notícies del món otaku, demanar consells o parlar de la cultura asiàtica, aquest és el teu lloc.
Respon
Imatge de perfil de l’usuari
Lluis_Cat
Iniciat
Mèu
Missatges: 10
Edat: 25
Pronom: Masculí

Neix Catway Edicions

Missatge Autor: Lluis_Cat

El dimecres 28 de maig es va presentar en una xerrada una nova editorial de manga que publicarà en català principalment,
i algun cop en castellà, però complementàriament quan la llicència no hi sigui. Es diu Catway Edicions i com a curiositat,
el logo és una esgarrapada de gat que recorda a la senyera, o almenys això m'ho sembla a mi!

/ᐠ > ˕ <マ ₊˚⊹♡ ₊˚⊹♡₊˚⊹♡₊˚⊹♡
Imatge

De moment, han anunciat 3 llicències, les quals ja podrien començar a arribar setembre segons declaracions seves.
Són aquestes:

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ImatgeImatge
Què us sembla? A mi, personalment les dues últimes em criden l'atenció, sobretot comparat amb tota la resta que es publica en català!
El CM del compte de Twitter és molt amable i kawaii 🧡ฅ^ >ヮ<^₎ Seguiu-los! @CatwayEd
Merlot
Moderador
Piu-piu
Missatges: 36
Edat: 38
Pronom: Masculí

Re: Neix Catway Edicions

Missatge Autor: Merlot

El logo em va agradar molt quan el vaig veure. Però que es venguin com a «Catway Ediciones» i a les xarxes tot sigui en català i castellà em fa mala espina.

Del que han anunciat, Cube Arts no la compraria per res, però a les altres dues potser els donaria una oportunitat.
jumanji
Iniciat
Missatges: 16
Edat: 36

Missatge Autor: jumanji

Jo el que no entenc és per què comencen amb Cube Arts si tenen les altres dues, que segur que vendran més i serà una millor carta de presentació. Cube Arts hauria tingut sentit si no existís el manga de Minecraft en català, però és que ara mateix... no l'hi veig cap sentit. Tant de bo aviat diguin alguna cosa sobre dates, perquè l'ansietat m'envaeix.
vebaixa
Iniciat
Missatges: 10
Edat: 36

Missatge Autor: vebaixa

A mi també em sorprèn que vulguin apostar en primer lloc per Cube Arts, però vaja... Crec que és una gran notícia que una nova editorial aposti pel català i sens dubte els compraré coses i hi donaré suport.

M'agrada que apostin per volums breus o únics: ja hi ha prou desconfiança en el mercat amb editorials petites (acabarem mai La rateta de biblioteca? I Orange?), millor que facin apostes assumibles i de baix risc. A més, aquesta mena d'obres obren la porta a públic no-directament interessat però que vol donar suport a la causa (com dir-ho? És difícil comprar Boku no Hero per donar suport al manga en català si no t'interessa la sèrie perquè quan la completis t'hi hauràs gastat centenars d'euros... en un volum únic, o per quatre volums no et sap greu arriscar-te que no t'agradi) De tota manera, en termes de gruix no esper gran cosa més que el que ens portava Ooso quan feia cosa en català, però amb nínxols diferents. De fet, em fan més bona espina les llicències que pot dur Catway, almanco dues d'aquestes primeres em criden.

En tot cas, el que de veritat celebr és que serà la segona editorial després de la difunta (o catalèptica) Kaji que mostra predisposició a publicar obres llicenciades en castellà per altres editorials... i això és un condicionant brutal per al mercat. Recordem que el naixement de Kaji va precedir un autèntic allau d'iniciatives en favor del manga català per part d'altres editorials... No sé si ho sabrem mai, si va ser casualitat o no, però sens dubte sempre ha fet olor de socarrim.
Elwnt_15
Iniciat
Missatges: 13
Edat: 34

Missatge Autor: Elwnt_15

Després del trauma de Kaji (ja veig que mai sabré com continua Orange...), és una notícia a celebrar. Jo compraré segur el segon i tercer títols perquè em criden l'atenció + militància. I posaré unes espelmetes també. :siusplau:
Respon