Ets més de llegir? Aquí pots compartir la teva opinió sobre qualsevol manga, manhua, manhwa o novel·la lleugera!
Imatge de perfil de l’usuari
Fansubs.cat
Administrador
Missatges: 1041

El noi en què estava interessada no era en cap cas un noi (versió de Fansubs Salōu)

Missatge Autor: Fansubs.cat

El noi en què estava interessada no era en cap cas un noi
Versió de Fansubs Salōu

Imatge

Sinopsi:
L'Aya, una estudiant que va a la moda, perd el cap pel treballador d'una botiga de discos. Té un aire de misteri, un gran estil i un gust musical impecable. Tot i això, ella no sap que aquest treballador és de fet una companya de classe, la Mitsuki!

Llegeix aquest manga a Fansubs.cat
panravenc
Novell
Missatges: 2
Edat: 24

Re: El noi en què estava interessada no era en cap cas un noi (Fansubs Salōu)

Missatge Autor: panravenc

Moltes gràcies per traduir aquesta obra al català!

M'encanta el treball que s'ha fet fins ara, i em trobo encapritxant-me amb la versió. Quines ganes de més capítols... La veritat és que he estat seguint aquesta història durant molt de temps (de fet, quasi des que va començar), i llegir-la en la nostra llengua ha fet que m'agradi encara més, cosa que creia gairabé impossible. Estic molt contenta de gaudir de l'Aya i la Mitsuki de nou!

Bona sort i bona feina, i gràcies altra vegada! Molts ànims per part dels lectors catalans :)
Fansubs Salōu
Fansub
Missatges: 4

Missatge Autor: Fansubs Salōu

panravenc ha escrit: Moltes gràcies per traduir aquesta obra al català!

M'encanta el treball que s'ha fet fins ara, i em trobo encapritxant-me amb la versió. Quines ganes de més capítols... La veritat és que he estat seguint aquesta història durant molt de temps (de fet, quasi des que va començar), i llegir-la en la nostra llengua ha fet que m'agradi encara més, cosa que creia gairabé impossible. Estic molt contenta de gaudir de l'Aya i la Mitsuki de nou!

Bona sort i bona feina, i gràcies altra vegada! Molts ànims per part dels lectors catalans :)
Uau! Moltíssimes gràcies per les teves paraules. :______) De debò que s'agraeix moltíssim.
zenobria
Novell
Missatges: 1
Edat: 30

Missatge Autor: zenobria

Gràcies per publicar els capítols tan seguits 🙏 feia temps que la volia llegir i ara estic enganxada!
Fansubs Salōu
Fansub

zenobria ha escrit: Gràcies per publicar els capítols tan seguits 🙏 feia temps que la volia llegir i ara estic enganxada!
Que bé! Ens alegra que hagis començat a llegir l'obra amb nosaltres :) Esperem no fer-te esperar gaire per completar-la...
Yacchy
Novell
...i tal
Missatges: 5
Edat: 31
Pronom: Masculí

Missatge Autor: Yacchy

M'encanta la teva traducció d'aquest manga, m'he llegit tots els capítols de cop, ara també hi estic enganxat!
Fansubs Salōu
Fansub

Yacchy ha escrit: M'encanta la teva traducció d'aquest manga, m'he llegit tots els capítols de cop, ara també hi estic enganxat!
Moltes gràcies pel teu comentari :)
haikujosep
Novell
Missatges: 5
Edat: 43

Missatge Autor: haikujosep

M'encanta que ens porteu aquesta obra! Esteu fent una gran feina duent-nos un capítol diari.
Kobasen
Novell
Missatges: 1
Edat: 27

Missatge Autor: Kobasen

És una meravella que un fansub tan nou ens porti tanta cosa i en tan poc temps. Molts ànims i a continuar com fins ara!
Vaques en Escabetx
Novell
Missatges: 2
Edat: 37

Missatge Autor: Vaques en Escabetx

Aiiiiiiiiii! Me les menjo!
Respon