El noi en què estava interessada no era en cap cas un noi
Versió de Fansubs Salōu
Sinopsi:
L'Aya, una estudiant que va a la moda, perd el cap pel treballador d'una botiga de discos. Té un aire de misteri, un gran estil i un gust musical impecable. Tot i això, ella no sap que aquest treballador és de fet una companya de classe, la Mitsuki!
Moltes gràcies per traduir aquesta obra al català!
M'encanta el treball que s'ha fet fins ara, i em trobo encapritxant-me amb la versió. Quines ganes de més capítols... La veritat és que he estat seguint aquesta història durant molt de temps (de fet, quasi des que va començar), i llegir-la en la nostra llengua ha fet que m'agradi encara més, cosa que creia gairabé impossible. Estic molt contenta de gaudir de l'Aya i la Mitsuki de nou!
Bona sort i bona feina, i gràcies altra vegada! Molts ànims per part dels lectors catalans :)
panravenc ha escrit: Moltes gràcies per traduir aquesta obra al català!
M'encanta el treball que s'ha fet fins ara, i em trobo encapritxant-me amb la versió. Quines ganes de més capítols... La veritat és que he estat seguint aquesta història durant molt de temps (de fet, quasi des que va començar), i llegir-la en la nostra llengua ha fet que m'agradi encara més, cosa que creia gairabé impossible. Estic molt contenta de gaudir de l'Aya i la Mitsuki de nou!
Bona sort i bona feina, i gràcies altra vegada! Molts ànims per part dels lectors catalans :)
Uau! Moltíssimes gràcies per les teves paraules. :______) De debò que s'agraeix moltíssim.