Si hi ha cap videojoc que t’ha enganxat o vols criticar el darrer llançament de la teva saga preferida, explica’ns-ho aquí!
Respon
Imatge de perfil de l’usuari
Nina
Panda assidu
Panda assidu
Missatges: 412
Edat: 29
Pronom: Femení

Iwaihime

Missatge Autor: Nina

Iwahime

Imatge
Doncs és un joc nou (de 2020) que vaig descobrir fa uns dies i resulta que Ryukishi07 n'ha escrit els escenaris! Evidentment, el vaig comprar de seguida. :ganetes:

És d'horror, com ja ens podem esperar de Ryukishi07, i aquest cop sembla que el tema principal són les malediccions. El protagonista és en Suzumu Suzuhara, que és d'una família que practica una mena d'arts marcials especials. Els nois d'aquesta família han d'anar a viure sols quan arriben a certa edat per poder ser independents i créixer com a persones fins que es tornin homes fets i drets. Així que en Suzumu fa això, se'n va a viure sol i casualment acaba de veí d'una cosina llunyana ( :explica: ) i va l'escola amb ella. A la seva classe hi ha una noia que sembla que tothom ignori i fins i tot la seva cosina, la Tsubakiko, li diu que és millor que no hi parli.
Nina
Panda assidu
Panda assidu

Re: Iwaihime

Doncs de moment porto 3 hores i la cosa no ha avançat gaire. M'és força difícil de seguir el narrador, a vegades és un narrador en tercera persona, a vegades en primera persona, a vegades sembla que sigui omniscient... Costa de seguir, no sé si ja deu ser expressament i al final tot tindrà sentit, però de moment molesta força.

La cosina, la Tsubakiko, em fa força fàstic. És aquell típic personatge que es vol fer expressament súper kawaii i parla com si fos una nena petita. Quina angunieta. També de bon principi ja comenta no sé què que s'està esforçant molt a entrenar per ser una bona esposa? Ecs. És molt fals, però, així que estic molt segura que alguna cosa amaga.

L'amic que en Suzumu fa a classe, en Natsuya, de moment sembla que només existeix per a fer de paper còmic i també em molesta força...

I bé, un parell d'escenes que m'han fet força fàstic.
La Toe (prem per a mostrar-lo o amagar-lo)
La Toe llepant els dits dels peus al seu "promès" mentre ell li dona puntades de peu? Hola? Per què no truqueu a la polícia? Però no, el que diuen els altres personatges és que és millor no relacionar-se amb ella perquè és creepy i et maleirà? Són tots uns psicòpates.
un ràndom (prem per a mostrar-lo o amagar-lo)
Un ràndom que ni sé com es diu que sembla que fa un pacte amb el dimoni perquè li fan bullying i ningú l'ajuda, i al final acaba convertint-se en una massa de carn amb consciència? Em sobrava molt la imatge que hi han afegit.
Però bé, ja surt l'avís a la pàgina del joc de Steam que hi surt gore, violència i més coses, així que ja anava avisada. Espero que la història comenci a avançar aviat però.
Nina
Panda assidu
Panda assidu

Continuo sense entendre res de res hahah, però tinc teories almenys.
Espòiler (prem per a mostrar-lo o amagar-lo)
Diria que la Toe deu tenir alguna mena de poder? Potser és una sacerdotessa o reencarnació o ves a saber què. I també hi ha diversos mons paral·lels/dimensions/malsons en els quals la Toe queda atrapada. I suposo que quan està dins d'un d'aquests mons (o potser només n'hi ha un), a la vida real no reacciona, com si no pogués parlar...

Sembla que els monstres d'aquests malsons poden fer-te mal i que afecti la vida real també... I hi ha alguna cosa que fa que es torni boja, potser alguna maledicció?
En fi, és tot molt estrany. I ara de cop ha començat una escena que sembla d'Alícia al país de les meravelles? Al final tot tindrà sentit suposo.
Nina
Panda assidu
Panda assidu

Sembla que he començat un arc nou? És com si res de l'anterior hagués passat, potser són arcs paral·lels i no continus? No entenc reeees. Potser el protagonista només fa veure que no ha passat res perquè no ho vol recordar?
Nina
Panda assidu
Panda assidu

Sospito que és una cosa tipus Higurashi, que és una mena de loop temporal? O cada arc una dimensió paral·lela en què les coses passen diferents. Una cosa així, perquè estic molt segura que tot l'arc anterior és com si no hagués passat ara. Quanta confusió, però ja és el que m'agrada d'en Ryukishi07 heheh
Respon