Doncs de moment porto 3 hores i la cosa no ha avançat gaire. M'és força difícil de seguir el narrador, a vegades és un narrador en tercera persona, a vegades en primera persona, a vegades sembla que sigui omniscient... Costa de seguir, no sé si ja deu ser expressament i al final tot tindrà sentit, però de moment molesta força.
La cosina, la Tsubakiko, em fa força fàstic. És aquell típic personatge que es vol fer expressament súper kawaii i parla com si fos una nena petita. Quina angunieta. També de bon principi ja comenta no sé què que s'està esforçant molt a entrenar per ser una bona esposa? Ecs. És molt fals, però, així que estic molt segura que alguna cosa amaga.
L'amic que en Suzumu fa a classe, en Natsuya, de moment sembla que només existeix per a fer de paper còmic i també em molesta força...
I bé, un parell d'escenes que m'han fet força fàstic.
La Toe llepant els dits dels peus al seu "promès" mentre ell li dona puntades de peu? Hola? Per què no truqueu a la polícia? Però no, el que diuen els altres personatges és que és millor no relacionar-se amb ella perquè és creepy i et maleirà? Són tots uns psicòpates.
Un ràndom que ni sé com es diu que sembla que fa un pacte amb el dimoni perquè li fan bullying i ningú l'ajuda, i al final acaba convertint-se en una massa de carn amb consciència? Em sobrava molt la imatge que hi han afegit.
Però bé, ja surt l'avís a la pàgina del joc de Steam que hi surt gore, violència i més coses, així que ja anava avisada. Espero que la història comenci a avançar aviat però.