Si hi ha cap videojoc que t’ha enganxat o vols criticar el darrer llançament de la teva saga preferida, explica’ns-ho aquí!
Respon
Imatge de perfil de l’usuari
Nina
Iniciat
Missatges: 24
Edat: 28

Of the Red, the Light, and the Ayakashi Tsuzuri

Missatge Autor: Nina

Of the Red, the Light, and the Ayakashi Tsuzuri
あかやあかしやあやかしの 綴

Imatge
Gènere: novel·la visual, misteri
Creador: HaccaWorks
Idiomes disponibles: japonès, anglès, xinès tradicional i simplificat
Plataforma: Steam, Switch
Preu: 45,97 € a Switch, 58,99 € a Steam
Data de llançament: 2011

Aquest joc ja té força anys, però no l'havia jugat mai. La versió en japonès està doblada del tot, fins i tot el protagonista, que a vegades se'l deixen.

La història parla d'en Yue, un noi que ha viscut tota la seva vida a un temple dalt d'una muntanya. Un dia, s'escapoleix per anar a un dels típics festivals japonesos acompanyat d'un youkai amic seu, en Guillot Negre, i allà coneix a dos nois de la seva edat. Això fa que quan torni al temple, la sacerdotessa li digui que li ha arribat l'hora i que vagi a fer-se amic d'aquests nois per un “àpat” misteriós.

La meva opinió fins ara! Compte amb espòilers :policia:

Doncs de moment he jugat tota la part que està inclosa en la demo i em té ben intrigada. Ja tinc un munt de teories de què pot ser aquest àpat i l'origen d'en Yue. Primer de tot, sembla que en Yue i el sacerdot que el cuida són els únics humans del temple, la resta són tots youkai, inclosa la sacerdotessa, que és una kitsune de nou cues. Però! Ja han fet alguns comentaris misteriosos sobre les condicions en què va néixer en Yue, i el tema de l'àpat n'han parlat en relació amb altres youkais, així que una teoria que tinc és que en Yue és mig youkai potser.
La manera com parlen d'aquest àpat també és força ambigua fins ara. Es mengen els humans? Els humans són participants de l'àpat? De moment no se sap, però crec que és una mica una barreja de les dues coses. No crec que l'humà es mori, però alguna cosa li deuen fer. O potser sí que es mor, i és la condició per passar al següent nivell de youkai?
Una altra teoria que tinc d'en Yue és que podria ser una mena de reencarnació d'algun youkai important, perquè han fet comentaris sobre “algú” que mostra senyals de despertar-se, i el tracten tots com si fos un VIP.

De moment la música em recorda força a Shin Sekai Yori, i l'ambientació una mica també. També m'ha fet pensat en Nurarihyon no Mago, pel tema dels youkai i que potser en Yue sigui mig youkai o no.

Ja veurem si tinc raó quan avanci en el joc! La veritat és que ja feia temps que m'interessava, però estava esperant que estigués rebaixat per agafar-lo :ganetes:
Nina
Iniciat

Re: Of the Red, the Light, and the Ayakashi Tsuzuri

Doncs de moment, confirmat que es mengen els humans xD En Yue no és humà, això segur, i sembla que té una personalitat/records d'una altra personalitat/reencarnació(?) amb qui parla en els seus somnis. Cada vegada veig més probable que els altres estiguin esperant que es "desperti" com a youkai o alguna cosa així. És algú important, això també és segur.
També sospito que els dos humans candidats a ser el seu "àpat" tenen alguna mena de relació amb els youkai. Potser són de famílies onmyoji, que sempre en surt alguna en sèries com aquesta. Però vaja, si no se sorprenen quan una guineu els comença a parlar, és que una mica avesats i estan xD
Podria ser que el final sigui haver de triar entre menjar-te els humans i convertir-te en un youkai de cap a peus, o renunciar als poders? :rumia:
S'han fet alguns comentaris misteriosos de "tenir el temps limitat" i no sé què de les flors quan deixin de florir (això m'ha fet pensar en la Bella i la Bèstia, de fet).
Nina
Iniciat

Doncs quan sembla que per fi sé què passa, torna a canviar la cosa. La situació d'en Yue sembla complicada. Pensava que era un youkai, però potser sí que és humà al final (o almenys ho era). Diria que és una situació una mica com El viatge de Chihiro, o la pel·lícula aquella del bosc de les cuques de llum. En Yue és un nen que els youkai han segrestat/adoptat i viure amb ells fa que es torni un youkai també? Clar que, per alguns comentaris de fons, també sembla una mica que en Yue estigui posseint algú. :queee:
Jo ja només sé que no sé res xD.

Els dos xicots (oficialment no, però qui m'ho pot negar) em cauen força bé de moment. Per ara estic parlant més amb l'Akiyoshi, que ja ha sospitat d'en Yue des del primer instant. És evident que es pensa que en Yue és un youkai que vol menjar-se l'altre noi, però en Yue no sembla que se n'adoni. Sap que sospita d'ell, però no el perquè. O potser sí que ho sap i només es fa l'orni? :rumia:
Al principi em feia gràcia, però ara en Yue ja comença a semblar una miqueta estaquirot. :facepalm:
Vejam si espavila aviat :)
Nina
Iniciat

Doncs he acabat una ruta i continuo tenint molts dubtes. :rumia: Millor així, però, que si no potser m'acabaria fent mandra jugar totes les rutes.

Pel que he entès, en Yue és un nen que els youkai van segrestar, però sembla que ha de ser una mena de successor d'alguna cosa? Això sí que no ho tinc gens clar.

Dins d'en Yue també hi ha la consciència d'en Shin, que no sé qui és. Potser el seu antecessor? Però n'hi ha ara un de viu, en Satou, i aquest Shin sembla que hauria d'anar entre en Satou i en Yue... És tot un bon embolic! :guenyo:

Després hi ha un dolent que han reviscut o una cosa així, però ja sigut molt de passada. Espero que en les altres rutes es toqui més el tema, la veritat, perquè aquí quasi que s'acaba el món i en cinc minuts s'ha resolt tot. :suor:

Els pretendents per ser "àpats", l'Akiyoshi i en Tsubaki al final no han fet gaire cosa. Ni tampoc els ha passat gaire cosa. Crec que m'ha tocat una d'aquelles rutes curtes que no acaben de ser un final dolent sobtat, però que tampoc avancen gaire la història.

Ara, que en aquesta ruta en Yue i els altres youkai eren tots bons, i tinc la sospita que en el fons són dolentots eh. Perquè això d'anar menjant humans no és gaire de personatge bo!
Nina
Iniciat

Ahà. He acabat totes les rutes amb el pretendent a ser àpat número 1, en Tougo, i ara les coses ja estan molt més clares. El que passa aquí és una situació una mica Naruto. En Yue és un nen que va néixer per ser el contenidor d'en Shin, un youkai guineu que va perdre el cos físic fa temps. En aquest cas, el seu pare era el predecessor i el va tenir per ser lliure (i la jugada no li va sortir gaire bé, s'ho mereix per ser mal pare).

En Satou, que jo pensava que era humà, sembla que és un youkai també! Ni idea de quina mena però... I tal com m'esperava, els youkais amb qui viu en Yue tècnicament són bons... però un ja se m'ha cruspit viu en un dels finals. Vaja, que no te'n pots refiar gaire. Sobretot dels que t'estimen més, resulta que menjar-se algú és una mostra d'afecte. Així esteu junts per sempre més. Vaja, youkais yandere, demostrat. :ganivet:

Tornem a en Tougo. El pobre és un tros de pa i sempre segueix el corrent. Jo crec que el pobre està una mica deprimit, perquè en els dos finals s'ofereix perquè en Yue se'l mengi :panxa: , i en un que es mor, deixa que els youkais el segrestin, per estar a prop d'en Yue en certa manera. Diria que fan bona parella, si no fos per informació privilegiada que no donaré, que ja he fet prou espòilers xD :policia:

De moment em cau molt bé. La seva germaneta és molt bufona, molt maca, i molt creepy. No és del tot normal i encara no sé el perquè, però ho descobriré. :ganetes:
Respon