Re: L'Atelier dels Barrets Punxeguts (versió d’oreneta lliure)
A mi també m'agradaria saber una mica més com pensen els dels barret de l'ala, però pel que apareix al manga.... les maneres no són adequades. A veure si desenvolupen més el fons!!!! Moltes gràcies per l'esforç tan gran que esteu fent i per superar les dificultats. Vatros sí sou els veritables mags!!!!
