Re: L'Atelier dels Barrets Punxeguts (versió d’oreneta lliure)
A mi també m'agradaria saber una mica més com pensen els dels barret de l'ala, però pel que apareix al manga.... les maneres no són adequades. A veure si desenvolupen més el fons!!!! Moltes gràcies per l'esforç tan gran que esteu fent i per superar les dificultats. Vatros sí sou els veritables mags!!!!
Re: L'Atelier dels Barrets Punxeguts (versió d’oreneta lliure)
aaaaaaai just al millor moment!!! el pròim capítol serà genial!!! Quines ganes de que adaptin la resta del manga a partir d'aqui la cosa es posa seriosa!
Re: L'Atelier dels Barrets Punxeguts (versió d’oreneta lliure)
Els capítols podran estar disponibles a la carpeta de MEGA? Vaig de viatge i els voldria tenir per mirar sense wifi

