Tot sobre qualsevol sèrie o film d'anime! Tant si el teu anime preferit és a Fansubs.cat com si no, en pots parlar aquí!
Imatge de perfil de l’usuari
KyouChan
Llop imponent
Llop imponent
Missatges: 1064
Edat: 54

Re: L'Atelier dels Barrets Punxeguts (versió d’oreneta lliure)

Missatge Autor: KyouChan

A mi també m'agradaria saber una mica més com pensen els dels barret de l'ala, però pel que apareix al manga.... les maneres no són adequades. A veure si desenvolupen més el fons!!!! Moltes gràcies per l'esforç tan gran que esteu fent i per superar les dificultats. Vatros sí sou els veritables mags!!!!
Imatge de perfil de l’usuari
bagasu
Ratolí curiós
Ratolí curiós
Missatges: 9
Edat: 26

Re: L'Atelier dels Barrets Punxeguts (versió d’oreneta lliure)

Missatge Autor: bagasu

aaaaaaai just al millor moment!!! el pròim capítol serà genial!!! Quines ganes de que adaptin la resta del manga a partir d'aqui la cosa es posa seriosa!
Imatge de perfil de l’usuari
Albs
Ratolí curiós
Ratolí curiós
Missatges: 2
Edat: 25

Re: L'Atelier dels Barrets Punxeguts (versió d’oreneta lliure)

Missatge Autor: Albs

Els capítols podran estar disponibles a la carpeta de MEGA? Vaig de viatge i els voldria tenir per mirar sense wifi
Respon