Tot sobre qualsevol sèrie o film d'anime! Tant si el teu anime preferit és a Fansubs.cat com si no, en pots parlar aquí!
Imatge de perfil de l’usuari
AniMugen Fansub
Fansub
Fansub
Missatges: 79

Re: Xica fava (versió d’AniMugen Fansub)

Missatge Autor: AniMugen Fansub

KyouChan ha escrit: sí, Akkun, t'agradi o no el m-es raret ets tu...... després de la mare tronada que fa més por que ningú!!! xDDDDD
Compte amb la mare que té pinta de ser perillosa XDDD
KyouChan
Llop protector
Llop protector
Missatges: 1321
Edat: 55

Missatge Autor: KyouChan

Síiiiii!!!!! finalment ha aparegut un personatge superintel·ligent!!!! (el gos, òbviament!!!!) xDDDDDDDD aquesta sèrie hauria d'estar recomanada pels psicòlegs en cas de depressió xDDDDDDDD
El Hespíritu
Panda assidu
Panda assidu
Missatges: 298
Edat: 59

Missatge Autor: El Hespíritu

Estic jo pensat que la mare seria la millor parella possible per al protagonista de Katainaka no Ossan, Kensei ni Naru.
Li assenyales el jaio espadatxí, li dius que si el caça ja no haurà de patir per la jubilació i parles amb la guàrdia de la ciutat i els jutges per a que no interfereixin amb ella.
En menys de dos episodis el tenim casat i beneït.
AniMugen Fansub
Fansub
Fansub
Missatges: 79

Missatge Autor: AniMugen Fansub

El Hespíritu ha escrit: Estic jo pensat que la mare seria la millor parella possible per al protagonista de Katainaka no Ossan, Kensei ni Naru.
Li assenyales el jaio espadatxí, li dius que si el caça ja no haurà de patir per la jubilació i parles amb la guàrdia de la ciutat i els jutges per a que no interfereixin amb ella.
En menys de dos episodis el tenim casat i beneït.
La mare en recorda a Danny Glober a Arma Letal, sempre pensant en la jubilació XDDD
Respon