Compte amb la mare que té pinta de ser perillosa XDDD
- AniMugen Fansub
- Fansub

- Missatges: 79
Re: Xica fava (versió d’AniMugen Fansub)
Síiiiii!!!!! finalment ha aparegut un personatge superintel·ligent!!!! (el gos, òbviament!!!!) xDDDDDDDD aquesta sèrie hauria d'estar recomanada pels psicòlegs en cas de depressió xDDDDDDDD
- El Hespíritu
- Panda assidu

- Missatges: 298
- Edat: 59
Estic jo pensat que la mare seria la millor parella possible per al protagonista de Katainaka no Ossan, Kensei ni Naru.
Li assenyales el jaio espadatxí, li dius que si el caça ja no haurà de patir per la jubilació i parles amb la guàrdia de la ciutat i els jutges per a que no interfereixin amb ella.
En menys de dos episodis el tenim casat i beneït.
Li assenyales el jaio espadatxí, li dius que si el caça ja no haurà de patir per la jubilació i parles amb la guàrdia de la ciutat i els jutges per a que no interfereixin amb ella.
- AniMugen Fansub
- Fansub

- Missatges: 79
La mare en recorda a Danny Glober a Arma Letal, sempre pensant en la jubilació XDDDEl Hespíritu ha escrit: Estic jo pensat que la mare seria la millor parella possible per al protagonista de Katainaka no Ossan, Kensei ni Naru.