Tot sobre qualsevol sèrie o film d'anime! Tant si el teu anime preferit és a Fansubs.cat com si no, en pots parlar aquí!
Imatge de perfil de l’usuari
El Hespíritu
Panda assidu
Panda assidu
Missatges: 295
Edat: 59

Re: Reiwa no Dara-san (versió d’AniMugen Fansub)

Missatge Autor: El Hespíritu

Una de les coses que més m'agrada d'aquest Anime és que la protagonista és una dona adulta que parla i raona com una dona adulta.

Sí, que també és meitat serp i té una edad mil·lenària però és que n'estic més que fart de reencarnades, migrades a un altre cos, ressucitades i fins i tot dimonis i robots que sempre acaben sent lolis, lolis i res més que lolis.

La Dara i la seva relació amb els nanos, a mig camí entre germana gran i tieta em resulta refrescant.
KyouChan
Llop protector
Llop protector
Missatges: 1317
Edat: 55

Missatge Autor: KyouChan

concordo am El Hespíritu (novament): és estrany trobar personatges femenins comportant-se com a adults i són de molt agrair, la veritat. Que bo que també sigui venerada per la bondat que la va caracteritzar. Moltes gràcies!!!!!!
KyouChan
Llop protector
Llop protector
Missatges: 1317
Edat: 55

Missatge Autor: KyouChan

pobreta Dara, la torturen sense pietat i com reacciona encara té el morro de dir-li esperit venjatiu.... i no torturar-la encara més ara que té pau i tendresa.... aquesta mena d'éssers mereixen tots els mals que fan i volen fer als altres. Moltes gràcies!!!!!!
Respon