Una de les coses que més m'agrada d'aquest Anime és que la protagonista és una dona adulta que parla i raona com una dona adulta.
Sí, que també és meitat serp i té una edad mil·lenària però és que n'estic més que fart de reencarnades, migrades a un altre cos, ressucitades i fins i tot dimonis i robots que sempre acaben sent lolis, lolis i res més que lolis.
La Dara i la seva relació amb els nanos, a mig camí entre germana gran i tieta em resulta refrescant.
- El Hespíritu
- Panda assidu

- Missatges: 296
- Edat: 59
Re: Reiwa no Dara-san (versió d’AniMugen Fansub)
concordo am El Hespíritu (novament): és estrany trobar personatges femenins comportant-se com a adults i són de molt agrair, la veritat. Que bo que també sigui venerada per la bondat que la va caracteritzar. Moltes gràcies!!!!!!
pobreta Dara, la torturen sense pietat i com reacciona encara té el morro de dir-li esperit venjatiu.... i no torturar-la encara més ara que té pau i tendresa.... aquesta mena d'éssers mereixen tots els mals que fan i volen fer als altres. Moltes gràcies!!!!!!
- El Hespíritu
- Panda assidu

- Missatges: 296
- Edat: 59
I el cas és que funciona la mar de bé.-Hauríem de pensar una personalitat per a l'esperit de la serp que encaixi dins la història. Si es limita a aguaitar i rumiar venjança, quedarà fora de to.
-Ja ho he pensat: li fotrem el rol de Tsukkomi a una comèdia tradicional Manzai!
-Nani?