Tot sobre qualsevol sèrie o film d'anime! Tant si el teu anime preferit és a Fansubs.cat com si no, en pots parlar aquí!
Imatge de perfil de l’usuari
El Hespíritu
Panda assidu
Panda assidu
Missatges: 290
Edat: 59

Re: Clevatess 2: el rei de les bèsties demoníaques i la falsa llegenda dels herois (versió de Foc follet)

Missatge Autor: El Hespíritu

Jo...
Un cliff-hanger ben bèstia.
KyouChan
Llop protector
Llop protector
Missatges: 1284
Edat: 55

Re: Clevatess 2: el rei de les bèsties demoníaques i la falsa llegenda dels herois (versió de Foc follet)

Missatge Autor: KyouChan

planyo la pelirosa..... endavant, rossa i Clen!!!!!! moltes gràcies per cada capítol. Flipo com els puges de ràpid. Gràcies!!!!!
KyouChan
Llop protector
Llop protector

quin capitolàs!!!! em sento una mica com la pelirosa, que em sobrepassa una mica..... gràcies pel vertigen!!!!!!!!! xDDDDD
El Hespíritu
Panda assidu
Panda assidu
Missatges: 290
Edat: 59

Missatge Autor: El Hespíritu

Episodi-sotrac quan a ritme.
Li està passant a més d'un Anime.
Potser és la calor a aquestes dates.
Foc follet
Fansub
Fansub
Missatges: 18

Missatge Autor: Foc follet

El Hespíritu ha escrit: Episodi-sotrac quan a ritme.
Li està passant a més d'un Anime.
Potser és la calor a aquestes dates.
I cada cop més tinc la impressió que fan lore drop del no-res de manera molt barroera, però bé, tinc esperança que al final millorarà una mica.
KyouChan
Llop protector
Llop protector

família Real tèrbola.... ui!! com a la vida real!!!!! xDDDDD l'heroïna ho té clar!!!!!! m'encanta!!! moltes gràcies!!!!
Respon