Jo...
Un cliff-hanger ben bèstia.
- El Hespíritu
- Panda assidu

- Missatges: 290
- Edat: 59
Re: Clevatess 2: el rei de les bèsties demoníaques i la falsa llegenda dels herois (versió de Foc follet)
planyo la pelirosa..... endavant, rossa i Clen!!!!!! moltes gràcies per cada capítol. Flipo com els puges de ràpid. Gràcies!!!!!
Re: Clevatess 2: el rei de les bèsties demoníaques i la falsa llegenda dels herois (versió de Foc follet)
quin capitolàs!!!! em sento una mica com la pelirosa, que em sobrepassa una mica..... gràcies pel vertigen!!!!!!!!! xDDDDD
- El Hespíritu
- Panda assidu

- Missatges: 290
- Edat: 59
Episodi-sotrac quan a ritme.
Li està passant a més d'un Anime.
Potser és la calor a aquestes dates.
Li està passant a més d'un Anime.
Potser és la calor a aquestes dates.
- Foc follet
- Fansub

- Missatges: 18
I cada cop més tinc la impressió que fan lore drop del no-res de manera molt barroera, però bé, tinc esperança que al final millorarà una mica.
família Real tèrbola.... ui!! com a la vida real!!!!! xDDDDD l'heroïna ho té clar!!!!!! m'encanta!!! moltes gràcies!!!!