Tres no, quatre.
No sé d'on trauré el temps. ToT
- Angelote no Fansub
- Fansub

- Missatges: 39
Re: Konosuba - Que Déu beneeixi aquest món meravellós! (versió d’Angelote no Fansub)
konosuba és sempre com anar al parc d'atraccions (sense haver de fer fila). visca l'alegria!!!!! moltes gràcies!!!!
Re: Konosuba - Que Déu beneeixi aquest món meravellós! (versió d’Angelote no Fansub)
Gràcies per avançat!!!!! (quina il·lusió!!!!!!!)Angelote no Fansub ha escrit: 28/06/2026 a les 21:30 Tres no, quatre.
No sé d'on trauré el temps. ToT
- El Hespíritu
- Gat viu

- Missatges: 248
- Edat: 59
Rere aquella escena de bany a Axel quan Kazuma va contractar una súcub, tota la resta d'Ecchi de la sèrie ha semblat tovet, en comparació.
- Angelote83
- Conill atrevit

- Missatges: 38
- Edat: 42
- Pronom: Masculí
Aquell episodi va ser EL FANSERVICE.
- El Hespíritu
- Gat viu

100% Ecchi.
0% Fan Service.
0% Fan Service.
princesa Iris: tots (totes les persones) em donen la raó. Però tu ets groller i sincer. Hahahahaha!!!! aquesta princesa sí valora allò que és important!!! Moltes gràcies!!!!
- El Hespíritu
- Gat viu

Dues lolis barallant-se per Kazuma...
Qui digui que Kazuma és lolicon van errats.
Els lolicon són completament incapaços de sentir-se atrets per cap altre tipus de femella.
Kazuma es refrega amb tomboys, arrisca la vida per a colar-se al bany de dones amb sines ben adultes i fins i tot és capaç d'enredar-se amb inhumans transgender.
Kazuma és un heroi de la inclusivitat i la no-discriminació.
Nivell Ishukozu Reviewers.
Qui digui que Kazuma és lolicon van errats.
Els lolicon són completament incapaços de sentir-se atrets per cap altre tipus de femella.
Kazuma es refrega amb tomboys, arrisca la vida per a colar-se al bany de dones amb sines ben adultes i fins i tot és capaç d'enredar-se amb inhumans transgender.
Kazuma és un heroi de la inclusivitat i la no-discriminació.
Nivell Ishukozu Reviewers.
- El Hespíritu
- Gat viu

Avui hi havia un texte al Reddit d'Anime que estava escrit en Koreà.
No tinc ni punyetera idea del que volia.
Però jo per si de cas li he contestat 'Konosuba'.
No tinc ni punyetera idea del que volia.
Però jo per si de cas li he contestat 'Konosuba'.
qui serà qui acompanya el quadre? un familiar o un tronat? i per què he posat una "o" quan tronat és l'única cosa segura? xDDDDDDDDD