Jojo's Bizarre Adventure: Part 9 - The JOJOLands
Versió de JoJo's en Català
Sinopsi:
Jodio Joestar, un adolescent que viu a l'illa d'Oahu, aspira a tornar-se extremadament ric descobrint el funcionament dels mecanismes. Mentre planeja com aconseguir el seu objectiu, una història imprevisible es desenvoluparà en les illes de llum i foscor.
Deumilanys ha escrit: 11/07/2025 a les 14:57
Molt bo! Suposo que només fareu la part nou oi?
De moment tinc pensat fer la part nou, que ja amb prou feines em porta temps traduir-la atès que soc una sola persona netejant i traduint. Però en un futur m'agradaria portar la resta de parts aquí! (ja t'asseguro que hi haurà per temps si les acabo fent totes.) Tot seria anar fent xino-xano :)
Normalment, els stands de JOJO's segueixen un patró:
Amb el primer univers, és relacionat amb el temps, Dio l'atura, Kira el rebovina, Diavolo se'l salta, Pucci l'accelera.
Amb el segon, amb la fortuna: Valentine té una muralla de sort, i en Tooru té en WoU és l'encancarnació física de la mala sort.
Tenint en compte la importància que té la sort i els mecanismes en la novena part, però també que en Howler sembla més "dèbil" o patètic i de menys importància, em pregunto quina serà la seva habilitat.
Deumilanys ha escrit: Normalment, els stands de JOJO's segueixen un patró:
Amb el primer univers, és relacionat amb el temps, Dio l'atura, Kira el rebovina, Diavolo se'l salta, Pucci l'accelera.
Amb el segon, amb la fortuna: Valentine té una muralla de sort, i en Tooru té en WoU és l'encancarnació física de la mala sort.
Tenint en compte la importància que té la sort i els mecanismes en la novena part, però també que en Howler sembla més "dèbil" o patètic i de menys importància, em pregunto quina serà la seva habilitat.
Mantinc la mateixa qüestió que tu. Em pregunto quina deu ser la habilitat de l'Eclipse Eight i si serà més "fumada" o anirà més enllà que D4C o WoU... Això sí, el disseny d'Eclipse Eight em sembla bestial, un dels millors dissenys de la part de moment!
L'Araki cada cop es fuma més amb les habilitats i els dissenys dels stands.
A part d'això, la cançó del nou "torture dance" de Jojolands és una cançó napolitana dita Funniculí, funiculá, típic d'ell que li agrada tant la cultura d'Itàlia
Deumilanys ha escrit: L'Araki cada cop es fuma més amb les habilitats i els dissenys dels stands.
A part d'això, la cançó del nou "torture dance" de Jojolands és una cançó napolitana dita Funniculí, funiculá, típic d'ell que li agrada tant la cultura d'Itàlia
Gràcies al disseny de l'stand de les vares de llum, The JoJoLands ha agafat molta més força i sembla que ha despertat de nou l'interès en el manga... (per sort!)
Al meu parer, un capítol boníssim i complet. El Funiculì funiculà em va sorprendre moltíssim i em va emocionar! Amb la traducció he intentat que el text es pugui cantar aquest fragment en català...