- Jurassic_drapaire
- Grua elegant

- Missatges: 78
- Edat: 22
- Pronom: Masculí
Re: L'Atelier dels Barrets Punxeguts (versió d’oreneta lliure)
General Richeh, doni'ns l'ordre d'iniciar "la Yihad mágica contra tots els mestres trenca somnis i iniciar un era de pau al món 🗣🗣🗣"
- Jurassic_drapaire
- Grua elegant

- Missatges: 78
- Edat: 22
En quin moment hem arribat al penúltim episodi 
No vull que s'acabi
No vull que s'acabi
- eliramirez82
- Ratolí curiós

- Missatges: 2
- Edat: 43
- Pronom: Femení
- KingMelliug55
- Ratolí curiós

- Missatges: 7
- Edat: 21
A alguna altre persona no el deixa veure l'episodi 12?
- Fansubs.cat
- Administrador

- Missatges: 1286
Ja està corregit, hi havia un problema al nostre sistema que impedia veure’l correctament. Gràcies per avisar!
- Fansubs.cat
- Administrador

- Missatges: 1286
Gràcies per l’avís! No funcionaven ni el 10 ni el 12 a causa d’un error en el procés de conversió als nostres servidors. Ja està corregit!
ja funciona!!! gràcies infinites a tots els implicats perquè puguem veure la sèrie. El meu agraïment també a les persones menys visibles, com per exemple aquelles que preparen els àpats dels ajudants del manga xDDDDDDD De debò, moltes gràcies per permetre'ns aquest gaudi, especialment a les persones que ho fan lliurement, sense res més a canvi que aquests petits agraïments
- El Hespíritu
- Gat viu

- Missatges: 212
- Edat: 59
En agraïment a la feina d'Oreneta i de tots els que feu subs en català, jo faig el que puc per a no clickar els nous episodis quan veig que ja han sortit amb els subs anglesos... no sóc víctima fàcil dels spoilers i puc esperar uns dies a canvi de gaudir-ho aquí.
Quan passen setmanes o mesos (m'està passant a d'altres Anime) em temo que I Make No Promises però agraeixo el seu esforç igual i si cal, faig un re-watch i tot.
Quan passen setmanes o mesos (m'està passant a d'altres Anime) em temo que I Make No Promises però agraeixo el seu esforç igual i si cal, faig un re-watch i tot.
- oreneta lliure
- Fansub

- Missatges: 9
Gràcies per la teva comprensió!El Hespíritu ha escrit: En agraïment a la feina d'Oreneta i de tots els que feu subs en català, jo faig el que puc per a no clickar els nous episodis quan veig que ja han sortit amb els subs anglesos... no sóc víctima fàcil dels spoilers i puc esperar uns dies a canvi de gaudir-ho aquí.
Aquestes setmanes, la vida "real" ha tingut més prioritat, però ja es veu la llum al final de túnel!
Aviat posarem al dia la Parella de l'inframón, i, sobretot, la Història de l'Akane, que ha hagut de patir les prioritats!