Tot sobre qualsevol sèrie o film d'anime! Tant si el teu anime preferit és a Fansubs.cat com si no, en pots parlar aquí!
Imatge de perfil de l’usuari
Jurassic_drapaire
Grua elegant
Grua elegant
Missatges: 78
Edat: 22
Pronom: Masculí

Re: L'Atelier dels Barrets Punxeguts (versió d’oreneta lliure)

Missatge Autor: Jurassic_drapaire

General Richeh, doni'ns l'ordre d'iniciar "la Yihad mágica contra tots els mestres trenca somnis i iniciar un era de pau al món 🗣🗣🗣"
Imatge de perfil de l’usuari
Jurassic_drapaire
Grua elegant
Grua elegant
Missatges: 78
Edat: 22
Pronom: Masculí

Re: L'Atelier dels Barrets Punxeguts (versió d’oreneta lliure)

Missatge Autor: Jurassic_drapaire

En quin moment hem arribat al penúltim episodi 😭
No vull que s'acabi
Imatge de perfil de l’usuari
eliramirez82
Ratolí curiós
Ratolí curiós
Missatges: 2
Edat: 43
Pronom: Femení

Re: L'Atelier dels Barrets Punxeguts (versió d’oreneta lliure)

Missatge Autor: eliramirez82

Us funciona, el capítol 12?
Imatge de perfil de l’usuari
KingMelliug55
Ratolí curiós
Ratolí curiós
Missatges: 7
Edat: 21
Pronom: Masculí

Re: L'Atelier dels Barrets Punxeguts (versió d’oreneta lliure)

Missatge Autor: KingMelliug55

A alguna altre persona no el deixa veure l'episodi 12?
Imatge de perfil de l’usuari
Fansubs.cat
Administrador
Administrador
Missatges: 1286

Re: L'Atelier dels Barrets Punxeguts (versió d’oreneta lliure)

Missatge Autor: Fansubs.cat

eliramirez82 ha escrit: Us funciona, el capítol 12?
Ja està corregit, hi havia un problema al nostre sistema que impedia veure’l correctament. Gràcies per avisar!
Imatge de perfil de l’usuari
Fansubs.cat
Administrador
Administrador
Missatges: 1286

Re: L'Atelier dels Barrets Punxeguts (versió d’oreneta lliure)

Missatge Autor: Fansubs.cat

KingMelliug55 ha escrit: A alguna altre persona no el deixa veure l'episodi 12?
Gràcies per l’avís! No funcionaven ni el 10 ni el 12 a causa d’un error en el procés de conversió als nostres servidors. Ja està corregit!
Imatge de perfil de l’usuari
KyouChan
Llop imponent
Llop imponent
Missatges: 1053
Edat: 54

Re: L'Atelier dels Barrets Punxeguts (versió d’oreneta lliure)

Missatge Autor: KyouChan

ja funciona!!! gràcies infinites a tots els implicats perquè puguem veure la sèrie. El meu agraïment també a les persones menys visibles, com per exemple aquelles que preparen els àpats dels ajudants del manga xDDDDDDD De debò, moltes gràcies per permetre'ns aquest gaudi, especialment a les persones que ho fan lliurement, sense res més a canvi que aquests petits agraïments
Imatge de perfil de l’usuari
El Hespíritu
Gat viu
Gat viu
Missatges: 212
Edat: 59

Re: L'Atelier dels Barrets Punxeguts (versió d’oreneta lliure)

Missatge Autor: El Hespíritu

En agraïment a la feina d'Oreneta i de tots els que feu subs en català, jo faig el que puc per a no clickar els nous episodis quan veig que ja han sortit amb els subs anglesos... no sóc víctima fàcil dels spoilers i puc esperar uns dies a canvi de gaudir-ho aquí.

Quan passen setmanes o mesos (m'està passant a d'altres Anime) em temo que I Make No Promises però agraeixo el seu esforç igual i si cal, faig un re-watch i tot.
Imatge de perfil de l’usuari
oreneta lliure
Fansub
Fansub
Missatges: 9

Re: L'Atelier dels Barrets Punxeguts (versió d’oreneta lliure)

Missatge Autor: oreneta lliure

El Hespíritu ha escrit: En agraïment a la feina d'Oreneta i de tots els que feu subs en català, jo faig el que puc per a no clickar els nous episodis quan veig que ja han sortit amb els subs anglesos... no sóc víctima fàcil dels spoilers i puc esperar uns dies a canvi de gaudir-ho aquí.

Quan passen setmanes o mesos (m'està passant a d'altres Anime) em temo que I Make No Promises però agraeixo el seu esforç igual i si cal, faig un re-watch i tot.
Gràcies per la teva comprensió! :amor:

Aquestes setmanes, la vida "real" ha tingut més prioritat, però ja es veu la llum al final de túnel!
Aviat posarem al dia la Parella de l'inframón, i, sobretot, la Història de l'Akane, que ha hagut de patir les prioritats!
Respon