Re: M'he fet amic de la segona noia més guapa de la classe (versió de Fansubmon)
ainx, les ferides millor curar-les.... endavant, floreta!!!!! I moltes gràcies!!!!
- KingMelliug55
- Ratolí curiós

- Missatges: 6
- Edat: 21
- Pronom: Masculí
Re: M'he fet amic de la segona noia més guapa de la classe (versió de Fansubmon)
Li he volgut donar una oportunitat al veure que estava força adalt al TOP i tot i ser el típic romanç adolescent, no puc esperar per veure com avança! Tot i que espero que no esdevingui un triangle romàntic...
- El Hespíritu
- Gat viu

- Missatges: 187
- Edat: 59
Tova.
Buida.
Els gags no em fan gràcia.
No m'agrada.
Li faré drop.
Buida.
Els gags no em fan gràcia.
No m'agrada.
Li faré drop.
He agafat diabetis amb el cinquè capítol...
- KingMelliug55
- Ratolí curiós

- Missatges: 6
- Edat: 21
- Pronom: Masculí
Quines ganes de que li donin el tracte de protegonista de isekai (mort per atropellament) a la Yuu Amami, no l'aguanto.
Yuu, mala amiga!!! Això de trencar la intimitat de parella no és de bona persona. Gràcies pel capítol!!!!!
mira que van a poc a poc aquests japonesos!!!! ainx, cada parella té el seu ritme, suposo!!! xDDDDDD moltes gràcies!!!!
quin encontre més.... inoportú..... moltes gràcies!!!!