Tot sobre qualsevol sèrie o film d'anime! Tant si el teu anime preferit és a Fansubs.cat com si no, en pots parlar aquí!
Imatge de perfil de l’usuari
KyouChan
Guineu sàvia
Guineu sàvia
Missatges: 928
Edat: 54

Re: M'he fet amic de la segona noia més guapa de la classe (versió de Fansubmon)

Missatge Autor: KyouChan

ainx, les ferides millor curar-les.... endavant, floreta!!!!! I moltes gràcies!!!!
KingMelliug55
Ratolí curiós
Ratolí curiós
Missatges: 6
Edat: 21
Pronom: Masculí

Re: M'he fet amic de la segona noia més guapa de la classe (versió de Fansubmon)

Missatge Autor: KingMelliug55

Li he volgut donar una oportunitat al veure que estava força adalt al TOP i tot i ser el típic romanç adolescent, no puc esperar per veure com avança! Tot i que espero que no esdevingui un triangle romàntic...
El Hespíritu
Gat viu
Gat viu
Missatges: 187
Edat: 59

Missatge Autor: El Hespíritu

Tova.
Buida.
Els gags no em fan gràcia.

No m'agrada.
Li faré drop.
Ignis
Conill atrevit
Conill atrevit
Missatges: 47
Edat: 46

Missatge Autor: Ignis

He agafat diabetis amb el cinquè capítol...
KingMelliug55
Ratolí curiós
Ratolí curiós
Missatges: 6
Edat: 21
Pronom: Masculí

Missatge Autor: KingMelliug55

Quines ganes de que li donin el tracte de protegonista de isekai (mort per atropellament) a la Yuu Amami, no l'aguanto.
KyouChan
Guineu sàvia
Guineu sàvia

Yuu, mala amiga!!! Això de trencar la intimitat de parella no és de bona persona. Gràcies pel capítol!!!!!
KyouChan
Guineu sàvia
Guineu sàvia

mira que van a poc a poc aquests japonesos!!!! ainx, cada parella té el seu ritme, suposo!!! xDDDDDD moltes gràcies!!!!
KyouChan
Guineu sàvia
Guineu sàvia

quin encontre més.... inoportú..... moltes gràcies!!!!
Respon