Tot sobre qualsevol sèrie o film d'anime! Tant si el teu anime preferit és a Fansubs.cat com si no, en pots parlar aquí!
Imatge de perfil de l’usuari
Fansubs.cat
Administrador
Administrador
Missatges: 1277

M'he fet amic de la segona noia més guapa de la classe (versió de Fansubmon)

Missatge Autor: Fansubs.cat

M'he fet amic de la segona noia més guapa de la classe
Versió de Fansubmon

Imatge

Sinopsi:
En Maki Maehara és un noi solitari que no acaba de connectar amb ningú a l'institut. Però tot canvia quan l'Asanagi, coneguda d'amagat com «la segona noia més guapa de la classe», comença a passar tots els divendres a casa seva. Entre videojocs, manga i menjar porqueria, tots dos gaudeixen d'estones secretes i relaxades, allunyats de les mirades dels altres. Una història sobre la complicitat i els lligams inesperats.

Mira aquest anime a Fansubs.cat
Mixomiceten
Ratolí curiós
Ratolí curiós
Missatges: 3
Edat: 41
Pronom: Masculí

Re: M'he fet amic de la segona noia més guapa de la classe (versió de Fansubmon)

Missatge Autor: Mixomiceten

Espòiler (prem per a mostrar-lo o amagar-lo)
genial, moltíssimes gràcies per fer-la!
Portgas D. Max
Conill atrevit
Conill atrevit
Missatges: 16
Edat: 28

Re: M'he fet amic de la segona noia més guapa de la classe (versió de Fansubmon)

Missatge Autor: Portgas D. Max

Espòiler (prem per a mostrar-lo o amagar-lo)
Divertit el primer capítol! La peli que trien m'ha recordat a algunes que veia de petit. Quins records! Gràcies per la traducció.
KyouChan
Guineu sàvia
Guineu sàvia
Missatges: 859
Edat: 54

Missatge Autor: KyouChan

A riure una mica amb aquesta parella que deixa que les coses vagin pel seu compte..... M'encantaaa!!!! Moltes gràcies!!!!!
Hennahana-1
Conill atrevit
Conill atrevit
Encarregada de Fansubs Gira-sol, ;3!
Missatges: 14
Edat: 18
Pronom: Femení

Missatge Autor: Hennahana-1

Pinta molt bé, gràcies per portar-la!!
KyouChan
Guineu sàvia
Guineu sàvia

visca l'amistat!!!!!!!! visca!!!!!! moltes gràcieeeees!!!!!!
Maruchann
Ratolí curiós
Ratolí curiós
https://pin.it/4n707Lf1S
Missatges: 5
Edat: 47
Pronom: Femení

Missatge Autor: Maruchann

me encanta, no se escribir en catalan pero si leer
KyouChan
Guineu sàvia
Guineu sàvia

xDDDD sí, no? avança molt aquesta trama, oi? passen moltes coses cada capítol (millor). Moltes gràcies!!!!!
Portgas D. Max
Conill atrevit
Conill atrevit
Missatges: 16
Edat: 28

Missatge Autor: Portgas D. Max

KyouChan ha escrit: 22/04/2026 a les 17:34 xDDDD sí, no? avança molt aquesta trama, oi? passen moltes coses cada capítol (millor). Moltes gràcies!!!!!
No creus que les dues mares tenen un comportament molt extrem? Com si en Maehara i l'Asanagi fossin criminals xd
KyouChan
Guineu sàvia
Guineu sàvia

Ja ho creeeec!!!! si són uns crios i ja sembla que..... uffff!!!! i res!!! molt extremes totes dues, sí!!! xDDDDDD moltes, moltes gràcies per l'anime!!!!!
Respon