Tot sobre qualsevol sèrie o film d'anime! Tant si el teu anime preferit és a Fansubs.cat com si no, en pots parlar aquí!
Respon
Imatge de perfil de l’usuari
Fansubs.cat
Administrador
Administrador
Missatges: 1266

M'he fet amic de la segona noia més guapa de la classe (versió de Fansubmon)

Missatge Autor: Fansubs.cat

M'he fet amic de la segona noia més guapa de la classe
Versió de Fansubmon

Imatge

Sinopsi:
En Maki Maehara és un noi solitari que no acaba de connectar amb ningú a l'institut. Però tot canvia quan l'Asanagi, coneguda d'amagat com «la segona noia més guapa de la classe», comença a passar tots els divendres a casa seva. Entre videojocs, manga i menjar porqueria, tots dos gaudeixen d'estones secretes i relaxades, allunyats de les mirades dels altres. Una història sobre la complicitat i els lligams inesperats.

Mira aquest anime a Fansubs.cat
Mixomiceten
Ratolí curiós
Ratolí curiós
Missatges: 3
Edat: 40
Pronom: Masculí

Re: M'he fet amic de la segona noia més guapa de la classe (versió de Fansubmon)

Missatge Autor: Mixomiceten

Espòiler (prem per a mostrar-lo o amagar-lo)
genial, moltíssimes gràcies per fer-la!
Portgas D. Max
Conill atrevit
Conill atrevit
Missatges: 10
Edat: 28

Re: M'he fet amic de la segona noia més guapa de la classe (versió de Fansubmon)

Missatge Autor: Portgas D. Max

Espòiler (prem per a mostrar-lo o amagar-lo)
Divertit el primer capítol! La peli que trien m'ha recordat a algunes que veia de petit. Quins records! Gràcies per la traducció.
KyouChan
Guineu sàvia
Guineu sàvia
Missatges: 758
Edat: 54

Missatge Autor: KyouChan

A riure una mica amb aquesta parella que deixa que les coses vagin pel seu compte..... M'encantaaa!!!! Moltes gràcies!!!!!
Respon