A l'arc d'Axis, Konosuba abandona breument el terreny de la paròdia i s'endinsa a una tradició més antiga:
La Sàtira.
- El Hespíritu
- Gat viu

- Missatges: 154
- Edat: 58
Re: Konosuba - Que Déu beneeixi aquest món meravellós! (versió d’Angelote no Fansub)
Espòiler (prem per a mostrar-lo o amagar-lo)
Quin caos de deessa!!!!! no m'estranya gens que els seus fidels no la reconeguin. Ara, també hem de reconèixer que els fanàtics no són capaços d'acceptar res que no sigui el seu ideal. Un Visca per tots els anime paròdia!!!!!! xDDDDDDD I moltes gràcies per la teva feina tan dedicada.
Re: Konosuba - Que Déu beneeixi aquest món meravellós! (versió d’Angelote no Fansub)
xDDDDDDD en saps molt més que jo!!!!! Gràcies!!!!El Hespíritu ha escrit: 03/02/2026 a les 10:53 A l'arc d'Axis, Konosuba abandona breument el terreny de la paròdia i s'endinsa a una tradició més antiga:
La Sàtira.
després de l'homenatge al Tira-Liran del Super Llopis.... la gran deessa torna a fer de les seves!!!!! Moltíssimes gràcies per tots els riures!!!! xDDDDDDD Gràcies per la feinada!!!
- El Hespíritu
- Gat viu

De tots els Comandants, Hans és l'únic que no em cau bé.
- Angelote no Fansub
- Fansub

- Missatges: 22
Després de la OVA faré la pel·lícula "La llegenda dels Dimonis Carmesí".
Què voldreu després? La meva versió (ja que ja està feta per un altre fansub) del spin-off de la Megumin o la tercera temporada directament?
Què voldreu després? La meva versió (ja que ja està feta per un altre fansub) del spin-off de la Megumin o la tercera temporada directament?
- El Hespíritu
- Gat viu

- Mixomiceten
- Ratolí curiós

- Missatges: 1
- Edat: 40
- Pronom: Masculí
moltes gràcies per la feinada!
Doncs mira, l'spin-off de la Mgeumin no l'he vist encara, seria una molt bona ocasió per fer-ho!
Doncs mira, l'spin-off de la Mgeumin no l'he vist encara, seria una molt bona ocasió per fer-ho!
- Angelote no Fansub
- Fansub

- Missatges: 22
Ja està disponible però fet per un altre fansub. Per això ho pregunto.
- Angelote83
- Conill atrevit

- Missatges: 28
- Edat: 42
El spin-off de la Megumin és preqüela, cronològicament va abans de la primera temporada.
Encara que en ordre d'emissió la van fer després de la pel·lícula.
Encara que en ordre d'emissió la van fer després de la pel·lícula.