Tot sobre qualsevol sèrie o film d'anime! Tant si el teu anime preferit és a Fansubs.cat com si no, en pots parlar aquí!
Respon
Imatge de perfil de l’usuari
Fansubs.cat
Administrador
Administrador
Missatges: 1229

El diari de la bruixa (versió de Sally)

Missatge Autor: Fansubs.cat

El diari de la bruixa
Versió de Sally

Imatge

Sinopsi:
La novel·lista Makio Koudai mai s'havia entès amb la seva germana Minori, que sempre la menystenia per ser diferent. És per això que, quan la Minori i el seu marit moren, la Makio no sent cap tristesa. Quan va a l'hospital, s'hi troba la Asa Takumi, la seva neboda de 15 anys.

La Makio assegura a l'Asa, a qui li costa processar la mort dels seus pares, que els seus sentiments són vàlids i li suggereix escriure un diari. En veure que ningú vol acollir l'Asa, la Makio decideix donar-li una llar tot i la seva falta d'experiència.

Mira aquest anime a Fansubs.cat
jumanji
Grua elegant
Grua elegant
Missatges: 53
Edat: 37

Re: El diari de la bruixa (versió de Sally)

Missatge Autor: jumanji

De debò, moltíssimes gràcies per portar-la. Crec que serà la sèrie que m'agradarà més de la temporada i no exagero.
El Hespíritu
Gat viu
Gat viu
Missatges: 136
Edat: 58

Missatge Autor: El Hespíritu

Jutjant pel 1er episodi, sembla bona.
natpprat
Ratolí curiós
Ratolí curiós
Missatges: 4
Edat: 24

Missatge Autor: natpprat

Moltes gràcies per portar El diari de la Bruixa! Tenia moltes expectatives posades en Ikoku Nikki, i... el 1r episodi ha sigut increïble! Quines ganes de seguir-la veient!
KyouChan
Panda assidu
Panda assidu
Missatges: 485
Edat: 54

Missatge Autor: KyouChan

Moltes gràcies per traduir la sèrie i fer-ho amb tanta qualitat. Ahir la vaig veure amb una altra traducció i vaig desitjar que algú la portés aquí. Sembla increïble com la cura a la traducció pot mostrar la profunditat dels diàlegs o amagar-los. Moltes gràcies de nou!!!!
KyouChan
Panda assidu
Panda assidu
Missatges: 485
Edat: 54

Missatge Autor: KyouChan

Quina bona fortuna poder trobar algú que et giri la vida com un mitjó per millorar-la i amb tota la suavitat: Moltes gràcies i molta sort!!!!
jumanji
Grua elegant
Grua elegant
Missatges: 53
Edat: 37

Missatge Autor: jumanji

Cada episodi em fa estremir més el cor. Aquesta manera de narrar em sembla magistral i la trama em recorda tant a Umimachy Diary que no deixo de pensar que estaria molt bé que algun dia també li fessin un anime tan bo com aquest.
El Hespíritu
Gat viu
Gat viu
Missatges: 136
Edat: 58

Missatge Autor: El Hespíritu

Confirmat.
És bona.
Respon