Hi ha alguna cançó que no et pots treure del cap? Has trobat un videoclip que et fascina? Comparteix-ho aquí!
Respon
Imatge de perfil de l’usuari
manolini
Novell
Missatges: 6
Edat: 30

ALIEN STAGE

Missatge Autor: manolini

ALIEN STAGE
Imatge
Després que la terra fos envaïda per extraterrestres i tota la humanitat perdés la seva autonomia, neix l'ALIEN STAGE, un programa de televisió musical on diferents artistes es batallaran entre si fins que només en quedi un.
Una nova temporada del programa comença, i nous humans amb diferents històries entrelligades cantaran per sobreviure. Mentrestant, una misteriosa noia apareix amb l'únic desig d'acabar amb aquest horrible destí on els aliens tenen el control total dels humans.

Creadores: VIVINOS i QMENG
Idioma: Corea
Que és?
Es tracta d'una webserie musical, on cada cançó descriu la història, els sentiments, i el passat dels participants mentre competeixen contra la gent amb qui s'han criat i estimen en una mena de battle royale. És una meravella, totes les cançons són bones i cada "capítol" que passa va millorant l'apartat artístic. TOTALMENT RECOMANADA!!!!!!!!!!!!!

Imatge

OPENING(????) PRESENTACIÓ:

1era batalla

2na batalla

3era batalla

5ena batalla

ALL-IN

6ena batalla

LA FINAL

wiege
HI HAN MOLTS MES VIDEOS, COMICS I LORE I CANÇONS ADICIONALS, PERO LES QUE HE POSAT AQUI SON LA HISTORIA EN SI. Si us agrada, us recomano consumir absolutament tot el que ha anat sortint, que no es poc!!

Imatge
Imatge

Personalment, li he estat fent adaptacions i covers a tot el que sortia perquè em tenia (i em té) obsessionat(algunes encara no estan gravades pero tot esta adaptat) :
black sorrow
Espòiler (prem per a mostrar-lo o amagar-lo)
ruler of my heart
all-in
blink gone FINAL
wiege
Imatge de perfil de l’usuari
Merlot
Moderador
Piu-piu
Missatges: 33
Edat: 38
Pronom: Masculí

Re: ALIEN STAGE

Missatge Autor: Merlot

Bon post, gràcies per compartir-ho! Només tinc un dubte: com és que això no està subtitulat a Fansubs.cat? :malvat:
Respon