La idea és que aquest subapartat de la comunitat sigui un punt de trobada per als usuaris i alhora atregui gent nova a fer coses divertides junts.
I doncs... m’agradaria saber si teniu idees de coses que puguem fer junts. En deixo algunes:
Un concurs de dibuix amb un tema en concret.
Un concurs de cançons d’anime on votem a l’estil d’Eurovisió.
Mirar un film junts en un dia concret i comentar-lo al fil corresponent.
Jugar plegats a algun joc senzill en línia.
La idea és que, després d’algunes d’aquestes activitats (no totes), els usuaris que hi hagin participat (o el guanyador, depenent del cas) rebin alguna mena de medalla. Per exemple, amb l’activitat d’escriure un relat de Sant Jordi, el guanyador s’enduia una medalleta al perfil indicant que el seu havia estat el millor relat. Altres activitats podrien no ser competitives i simplement atorgar una medalla a tots els participants.
Sempre a favor del concurs de cançons d'anime (o d'altres categories). I a jugar plegats jo també m'hi apunto, sigui el que sigui. Tot i que alerta en donar medalles per guanyar un joc o per mirar un film, que arribarà un punt que no hi cabrem de tantes medalles xD.
Recorda també que jo puc aportar alguns recursos tècnics per si acabem fent un concurs de cançons.
Pel que fa a jocs en línia, hi ha el drawful2, els tipics pinturillos, i si voleu anar una mica més enllà, hi ha els que ja tenen un cost, com el REPO o l'AmongUs.