Esdeveniments, concursos i activitats de la comunitat en què pots participar.
Respon
Imatge de perfil de l’usuari
Merlot
Moderador
Piu-piu
Missatges: 18
Edat: 38
Pronom: Masculí

Celebrem Sant Jordi: envia el teu microrelat!

Missatge Autor: Merlot

Celebrem Sant Jordi!

Imatge

Demà és Sant Jordi i obrim al públic la comunitat de Fansubs.cat. Hem pensat que per a estrenar l’apartat d’activitats, estaria bé fer una mena de concurs de relats curts. Les normes seran molt simples: cal publicar un missatge en aquest tema durant els dies del 23 al 30 d’abril i el missatge ha de contenir un microrelat (extensió màxima d’unes 10 línies, però pot ser una línia perfectament!) de la teva creació. Pots fer servir l’estil que més gràcia et faci i pot ser de qualsevol tema. Quan s’hagi acabat el termini, donarem una setmana més de marge perquè tothom pugui votar quins relats li han agradat més (fent servir el botó de donar les gràcies pel missatge), i qui guanyi s’endurà un premi!

... Que quin premi? Doncs... una meravellosa medalla digital que es mostrarà al teu perfil, i l’honor d’haver escrit el relat que més ha agradat a la comunitat! Et sembla poc?

Esperem llegir-te!
Loraninja
Novell
Missatges: 1
Edat: 27

Re: Celebrem Sant Jordi: envia el teu microrelat!

Missatge Autor: Loraninja

Bon dia, vinc a explicar-vos la meva tràgica història de com em vaig deixar d'estirar pels matins.
Com totes les persones de bé, el primer que faig quan em desperto és obrir els ulls (o no, maleït llibre d'acudits per nens petits, i si em desperto i hi sento però no obro els ulls?). Bé, doncs que el primer que faig quan em desperto és respirar, seguidament obro els ulls, i ja quan m'inspiro em llevo. I un cop em llevo, per recuperar el domini del cos que ha sigut segrestat pel dimoni de l'agarrotamenta, el que faig és estirar-me amb els braços ben amunt per desfer-me d'ell. Doncs un mal dia em vaig estirar com sempre i va resultar que aquest meu petit ritual era el que li calia al rei dimoni Goku per robar-me l'energia per sempre més. I des de llavors vaig fer amistat amb el dimoni de l'agarrotamenta i visc permanentment com el senyor de notredame. Fi
Merlot
Moderador
Piu-piu
Missatges: 18
Edat: 38
Pronom: Masculí

Re: Celebrem Sant Jordi: envia el teu microrelat!

Missatge Autor: Merlot

La participació ha estat mínima, però com que hi ha hagut una única aportació, @Loraninja, has guanyat la medalla immediatament i sense competència. Enhorabona!

D’altra banda, hem decidit atorgar també una medalla de «Membre inicial» a tots els usuaris que hagin escrit alguna cosa a la comunitat durant el mes de l’estrena, inclosos els qui hi vau tenir accés abans de l’estrena oficial. Per tant, si heu escrit qualsevol cosa a la comunitat entre el 1r d’abril i el 30 d’abril, teniu medalla.

Ens tornarem a veure a la següent activitat que organitzem junts! Si tens idees d’activitats que puguin aportar més moviment a la comunitat, comparteix-les amb nosaltres aquí!
Respon