Tot sobre qualsevol sèrie o film d'anime! Tant si el teu anime preferit és a Fansubs.cat com si no, en pots parlar aquí!
Imatge de perfil de l’usuari
Fansubs.cat
Administrador
Missatges: 1066

Kimi ni Todoke - Sentiments incompresos (versió de Lluna Plena no Fansub)

Missatge Autor: Fansubs.cat

Kimi ni Todoke - Sentiments incompresos
Versió de Lluna Plena no Fansub

Imatge

Sinopsi:
La Sawako és una noia tímida i dolça, però incompresa i temuda perquè s'assembla a la noia del pou. Per aquesta raó, tothom li diu "Sadako". La Sawako anhela tenir amics i viure una vida normal, i es veurà atreta per en Shota Kazehaya, el noi més popular de la seva classe, ja que és molt eixerit i amable. La Sawako admira que en Kazehaya sigui capaç de convertir-se en el centre d'atenció i aspira a ser com ell des del primer moment.

Quan en Kazehaya organitza una prova de valentia per tota la classe i l'anima a participar-hi, la Sawako ho veu com a una oportunitat per fer amistat amb els seus companys, començant per l'Ayane Yano i la Chizuru Yoshida. Després d'anar coneixent gent i experimentant noves emocions, la Sawako creu que en Kazehaya li ha canviat la vida, però el que no sap encara la Sawako és que la seva presència també l'ha canviat a ell.

Mira aquest anime a Fansubs.cat
Nina
Habitual
Missatges: 87
Edat: 28
Pronom: Femení

Re: Kimi ni Todoke - Sentiments incompresos (versió de Lluna Plena no Fansub)

Missatge Autor: Nina

Doncs he començat a remirar la sèrie, que ara ja feia moltíssims anys que l'havia mirada, i no pot ser que encara no ho hagués fet amb aquesta versió! Que bufona que és la Sawako :uwu: Em fa una gràcia, quan s'il·lusiona fent de fantasma.
Molt bona traducció, per cert!
Nina
Habitual

No recordava que el gosset sortia tan aviat. És una tragèdia que la Sawako no li caigui bé :moix:
I que dolents tots els de la classe, parlen davant d'ella d'aquella manera. Es nota que són adolescents i són uns insensibles.
Nina
Habitual

Ai, ja no recordava la ràbia que em feia tot el drama que et fiquen a la sèrie. La Sawako acaba de fer amics i ja n'hi ha que ho intenten esguerrar. Es mereixen un bon clatellot, vejam si se'ls recol·loquen les neurones i els passa el dramatisme adolescent.

Els guionistes es van quedar ben a gust parlant d'en Kazehaya, eh? Que si no ens repeteixen mil cops com de meravellós, perfecte, esplèndid, magnífic és, potser no ho podrem descobrir solets. La Sawako l'idolatra tantíssim, això no és bo per a una relació...

Pedro Martínez. Nom èpic que ja no recordava xD
Nina
Habitual

Sawakoooo, quina ràbia que em fas :queee:
Té la sort de tenir la Yano , que és una noia supermadura que no salta a conclusions per res, fins i tot quan escolta coses en el pitjor context possible. I què fa la Sawako? Doncs encara embolica més la troca. Per què? :rabia:
Amb una conversa de dos minuts s'arreglaria tot, fes el favor de parlar com cal i treure't els pèls de la llengua ┬─┬ノ(ಠ_ಠノ)
Nina
Habitual

Ai, per fi s'ha resolt el malentès :felicitat: Yano i Chizu, les millors amigues que pots tindre :angel:
Es nota que els pares de la Sawako són els seus pares, tots tres són igual de bufons :uwu:
Nina
Habitual

Una cosa de què no m'havia adonat fins ara és que, a part de semblar la típica nina tradicional que pot aixecar-se i perseguir-te en qualsevol moment, la Sawako té una altra cosa que la fa horripilant... Fa servir els lavabos tradicionals :por: És clar que la gent es pensa que és estranya!

Bromes a part, ja ha aparegut la Kurumi i de moment no ha fet res, però la tinc clissada. Segur que es mereix un bon calbot. Té tota la pinta de ser una barjaula aquesta. Però tinc esperances d'estar equivocada, de moment els altres personatges han sigut molt macos tots.
Nina
Habitual

No sé com, però la Kurumi em cau bé tot i que encara és una "enemiga". És que la Sawako se'm fa una mica massa ximpleta malentenent-ho tot, encara que sigui per bé i no faci drames... És molt bufona, però una mica massa beneita. És part del seu encant, no es pot negar :uwu:
Em fa venir ganes de donar suport a la Kurumi però xDDD
Nina
Habitual

Yano, la reina del mal :malvat: La pobra Kurumi no hi tenia res a fer contra ella xDD
És molt maco que al final hagin acabat sent amigues, la Kurumi i la Sawako. A vegades a les sèries la protagonista es fa amiga de la "rival", i me'n faig creus que pugui parlar-li com si res amb les barbaritats que li ha arribat a fer patir... En aquest cas, la Kurumi no s'ha passat massa realment, així que no em sembla una amistat gratuïta.
Nina
Habitual

Que macos els capítols més centrats en la Chizu. Tots tenen reaccions molt saludables i madures en les qüestions del desamor, se'm fa una mica estrany i tot xDDD
Suposo que estic acostumada que fiquin drames innecessaris per allargar les coses. En Ryuu em cau genial, de debò. I això que és un personatge que normalment és molt estereotípic, "l'amic de la infància", però es passa tots els estereotips pel forro :hihihi:
Ara que a vegades diuen unes coses que sobten molt. Com la Chizu, que voltava pel carrer a les tres de la matinada quan tenia uns vuit anys. I això sembla normal en aquesta sèrie. O la Yano i el seu xicot. M'ha semblat que el tema s'ha tractat molt de passada, com si no fos res... Es nota que ja té anys la sèrie.
Respon