Tot sobre qualsevol sèrie o film d'anime! Tant si el teu anime preferit és a Fansubs.cat com si no, en pots parlar aquí!
Respon
Imatge de perfil de l’usuari
Fansubs.cat
Administrador
Missatges: 1041

Les aventures d'en Fly (2020) (versió de Fly Dubs)

Missatge Autor: Fansubs.cat

Les aventures d'en Fly (2020)
Versió de Fly Dubs

Imatge

Sinopsi:
Fa molt de temps, hi hagué un valent espadatxí conegut simplement com "l'heroi", i un dimoni que causava patiment a la gent. L'heroi i els seus companys desafiaren el dimoni a una batalla i, tot combinant els seus poders, la lluita acabà ràpidament. Sense ningú que hi causés problemes, l’illa es va convertir en un lloc tranquil on tothom podia conviure en pau. Anys després, però, el dimoni revisqué. Quan se sent parlar del ressorgiment del dimoni, en Fly i els seus amics decideixen aturar-lo. Al llarg del camí, en Fly descobreix la identitat de "l'heroi", la veritat que hi ha darrere de la força maligna que ha reviscut el dimoni i els seus propis poders ocults, que apareixen en moments de perill.

Mira aquest anime a Fansubs.cat
Efren
Novell
Missatges: 1
Edat: 44

Re: Les aventures d'en Fly (2020) (Fly Dubs)

Missatge Autor: Efren

M'Encanta aquesta serie... els meus fills estan llegint el comic... i ara estan vegent la serie.. molt bona feina
Longinos
Novell
Edat: 44

Re: Les aventures d'en Fly (2020) (Fly Dubs)

Missatge Autor: Longinos

Espòiler (prem per a mostrar-lo o amagar-lo)
Hola me parece muy bien que hayáis empezado la serie en catalán!! Pero perece que no tenéis buen oído las voces no se parecen en nada a las auténticas! La voz de crocodin y de la man son pésima! Y para una persona como yo que he crecido con bola de drac y dragón Quest la voz lo es todo. Mirarse la serie original para tener mejor perspectiva. Muchas gracias
marccap
Novell
Edat: 39

Re: Les aventures d'en Fly (2020) (versió de Fly Dubs)

Missatge Autor: marccap

M'encanta el doblatge! Gràcies per la vostra feina. M'agrada especialment poder sentir dialectes diferents com en el cas de la Mam. Genial!!
Respon