Bona tarda,
Fa una quants anys vaig trobar aquesta pàgina, ja que volia veure Naruto en català. Allavores no hi havia tant contingut com avui, així que de tant en quan em veia alguna sèrie i prou. Amb els temps vaig deixar de veure animes que ja s'hagin transmès, ja que, del que m'interessava, ja ho havia vist pas tot; només en veia de nous. És per això que durant un temps em vaig oblidar d'aquesta pàgina.
Fa poc vaig decidir descastellanitzar el meu entorn: canviar totes les aplicacions que tinc del castellà al català o a l'anglès (si no té opció catalana), parlar només català amb la gent del carrer, fer l'esforç de canviar al català amb amics amb els que porto ANYS parlant en castellà, donar prioritat a productes etiquetats en català, etc. L'anime no deixa de formar una part força gran de mon dia a dia, de manera que em vaig enrecordar d'aquesta pàgina, que feia ja anys que no utilitzava. Des de fa ja un parell de setmanes que estic mirant els animes nous que van sortint aquí, tot i que els podria trobar un dia més ràpid a pàgines anglòfones o castellanes, acostumava a ser molt impacient hahaha.
Els meus animes preferits diria que són Hunter x Hunter, Golden Time i, tot i les crítiques de la gent, amb poques coses he gaudit més que amb la segona temporada de Solo Levelling. Els gèneres que més m'agraden diria que són aventura-acció i comèdies romàntiques, mentre que no hi ha Déu que em faci veure una sèrie de meccas.
Les meves passions inclouen també les pel·lícules (estic obert a compartir follows a Letterbox amb tothom ;)) i els videojocs. A més, també estic intentant incloure a la meva vida esports que m'apassionin, ja que fins ara els he fet només amb finalitats de salut o estètica, així que ara estic intentant reclutar als meus amics cada cap de setmana per fer pàdel o fer alguna sortida.
Moltes gràcies per tot i espero ser un membre com Déu mana d'aquesta comunitat
- KingMelliug55
- Ratolí curiós

- Missatges: 3
- Edat: 21
- Pronom: Masculí
Re: Presentació KM55
Em llevo el barret, enhorabona per la decisió!KingMelliug55 ha escrit: Ahir a les 21:40Fa poc vaig decidir descastellanitzar el meu entorn: canviar totes les aplicacions que tinc del castellà al català o a l'anglès (si no té opció catalana), parlar només català amb la gent del carrer, fer l'esforç de canviar al català amb amics amb els que porto ANYS parlant en castellà, donar prioritat a productes etiquetats en català, etc. L'anime no deixa de formar una part força gran de mon dia a dia, de manera que em vaig enrecordar d'aquesta pàgina, que feia ja anys que no utilitzava. Des de fa ja un parell de setmanes que estic mirant els animes nous que van sortint aquí, tot i que els podria trobar un dia més ràpid a pàgines anglòfones o castellanes, acostumava a ser molt impacient hahaha.
Doncs res, ja hem parlat una mica pel xat, però encantat de tenir-te per aquí! Espero que t'animis a comentar les coses que miris, i ja deus saber que de tant en tant fem activitats plegats i que sempre hi sol haver algú disponible al xat.
Quins són els teus videojocs preferits, per cert?
Ens anem llegint!
Benvingut @KingMelliug55 !!!!!
sobre els anime que dius, també estic esperant la tercera temporada de Solo Leveling.... també, com una pila de gent desseperada perquè ni tan sols hi ha data de l'inici de producció....
Felicitats per tenir el valor de prioritzar la teva llengua (ahir i avui en parlàvem d'això al xat).
Esperem veure't tot sovint per aquí!!! aah! si quan mires un capítol deixes algun comentari els fansubaires t'ho agrairan!!!!
Endavant i força!!!!!
sobre els anime que dius, també estic esperant la tercera temporada de Solo Leveling.... també, com una pila de gent desseperada perquè ni tan sols hi ha data de l'inici de producció....
Felicitats per tenir el valor de prioritzar la teva llengua (ahir i avui en parlàvem d'això al xat).
Esperem veure't tot sovint per aquí!!! aah! si quan mires un capítol deixes algun comentari els fansubaires t'ho agrairan!!!!
Endavant i força!!!!!
- KingMelliug55
- Ratolí curiós

- Missatges: 3
- Edat: 21
- Pronom: Masculí
M'agrada força aconseguir el 100%/platí de videojocs a Steam, així que podríem dir que aquests per un cantó, que acostumen a ser single player. I ja dels online jugo força al Rainbow Six, Rocket League i Counter Strike últimament. Tu a què jugues?Merlot ha escrit: Ahir a les 21:43 Em llevo el barret, enhorabona per la decisió!
Doncs res, ja hem parlat una mica pel xat, però encantat de tenir-te per aquí! Espero que t'animis a comentar les coses que miris, i ja deus saber que de tant en tant fem activitats plegats i que sempre hi sol haver algú disponible al xat.
Quins són els teus videojocs preferits, per cert?
Ens anem llegint!![]()