Parlem de tota mena de sèries i films de temàtica no otaku.
Respon
Imatge de perfil de l’usuari
R.E.M.
Grua elegant
Grua elegant
aquesta acció tindrà conseqüències
Missatges: 59
Edat: 22
Pronom: Masculí

Kamikaze Girls (下妻物語/Shimotsuma Monogatari)

Missatge Autor: R.E.M.

Imatge

Sinopsi
La Momoko és una noia solitària que viu al seu propi món, basat en la França del segle XVIII (època rococó), i té una visió del món molt particular. Amb l'arribada de la Ichigo, una noia gamberra i motorista que prefereix un estil més nord-americà i sempre vol estar envoltada de gent, el món de la Momoko es trastoca (em salto la resta de coses perquè si no és espòiler!).

Opinió
Vaig estar el Cap d'Any sol per casa, i vaig mirar aquesta pel·lícula que tenia pendent per celebrar el nou any. I me'n vaig enamorar! És una pel·lícula preciosa, que tracta l'amistat entre dues noies molt diferents (una noia de la subcultura lolita i una altra de la subcultura bosozoku) en un poble del Japó. L'estil de narració i la direcció artística que van seguir a la pel·li (la manera d'explicar la història, els plans de la càmera, la sobresaturació de colors... i la idea en si!) em va semblar apassionant. Es veu que és una adaptació d'un llibre (traduït al castellà, tot i que sembla que no al català ;-;) escrit per Nobara/Novala Takemoto, que a més d'escriptor és dissenyador de moda! (Es nota a cabassos, no ens enganyem)

La pel·lícula és del 2004, i la van doblar al català el 2012 (o potser se'n va fer un DVD el 2012, no em queda clar). I AVUI, DE CASUALITAT, L'HE TROBADA A YOUTUBE! https://www.youtube.com/watch?v=NHaRz6RgE7s, per part d'un usuari que també en va penjar el doblatge en castellà (No sé si aquest doblatge es pot trobar en cap altra banda? Compraria el DVD però no l'he vist enlloc ;-;). Jo la vaig veure en japonès, amb subtítols en anglès, i el doblatge fa que perdi una mica d'emoció (sobretot la veu de la Ichigo!), però trobo que és una pel·li preciosa que tothom hauria de mirar, m'és igual com.

Us la recomano moltíssim!
Respon