Ets més de llegir? Aquí pots compartir la teva opinió sobre qualsevol manga, manhua, manhwa o novel·la lleugera!
Respon
Imatge de perfil de l’usuari
J
Conill atrevit
Conill atrevit
Missatges: 24
Edat: 38

Darwin Jihen (L'incident Darwin)

Missatge Autor: J

L'incident Darwin

Imatge

Autor: Shun Umezawa
Any: 2020
Estat: En publicació

Actualment m'estic llegint aquesta sèrie, que m'havia generat bastanta curiositat però no m'esperava que acabés anant per aquí. Es tracta d'una història de ciència-ficció en la qual han creat un híbrid d'humà i ximpanzé en un laboratori, que posteriorment un grup terrorista animalista salva d'allà i acaba donat en adopció en una família. Comencem veient que s'intenta establir en un món d'humans, però de seguida agafa importància el grup terrorista en qüestió i tot plegat es va complicant, allunyant-se d'un slice of life (que jo em pensava que seria) i entrant en el terreny del thriller molt a l'estil Naoki Urasawa. O sigui que m'està encantant.
A més, el dibuix és brutal, realista i molt detallat.
També hi ha tota una mena de debat que se't va plantejant al llarg de la història de forma recurrent i que valora el paper i la situació dels animals en la societat moderna. Ser animalista és bo o dolent? Té sentit o no? Ser vegà és una opció lliure o una militància? Ser terrorista per afavorir els animals és acceptable? Hi ha animals de primera i de segona? Matem animals per alimentar-nos o hi ha molt més?
Suposo que també m'agrada perquè aquest debat és del meu interès, però està molt ben portat, per no parlar dels motius pels quals es va crear l'híbrid, qui ho va fer, qui són els terroristes i què pretenen, etc.

Per ara, he llegit els 7 volums que hi ha publicats aquí. Algú més la segueix i la vol comentar?
Respon