Quant pesen les manuelles que aixeques?
Versió d’AniMugen Fansub + Seinen no Fansub
Sinopsi:
La Sakura Hibiki és una xica de secundària normaleta, però amb molta gana. En adonar-se que la seua roba cada vegada li apreta més, va decidir apuntar-se a un Gimnàs Silverman proper. Allí es troba amb una xica de la seua edat anomenada Souryuuin Akemi, qui també és presidenta del Consell Estudiantil al seu institut. Akemi, que té com a fetitxe el culturisme, intenta que Hibiki s'inscriga en el gimnàs. Afortunadament, apareix un formós entrenador anomenat Machio que, sense saber-ho, la convenç per a inscriure's i començar la seua cerca cap a un bon cos.
Ha sigut error meu al fer la conversió, vaig fer una correcció d'última hora i al tornar a fer la conversió no vaig usar un capítol amb només l'audio en japonés. Miraré de corregir-ho el més prompte possible
Angelote83 ha escrit: Com és que s'ha pujat amb l'audio en anglès?
Ha sigut error meu al fer la conversió, vaig fer una correcció d'última hora i al tornar a fer la conversió no vaig usar un capítol amb només l'audio en japonés. Miraré de corregir-ho el més prompte possible
AniMugen Fansub ha escrit: 22/10/2025 a les 15:16
No havia escoltat un Anime en anglès des de RWBY.
M'ha servit per a comparar.
No m'ha resultat pas cap molèstia especial pero em queda clar que els Seiyuu japo són millors.
Molt millors.
El Hespíritu ha escrit: AniMugen Fansub ha escrit:
> Ha sigut error meu al fer la conversió, vaig fer una correcció d'última hora i al tornar a fer la conversió no vaig usar un capítol amb només l'audio en japonés. Miraré de corregir-ho el més prompte possible
No havia escoltat un Anime en anglès des de RWBY.
M'ha servit per a comparar.
No m'ha resultat pas cap molèstia especial pero em queda clar que els Seiyuu japo són millors.
Molt millors.
Ja està corregit este capítol i el 12, que també estava en anglés. Disculpeu-me per l'error.