Tot just has arribat aquí? Doncs llegeix les normes i presenta’t en aquesta secció!
Respon
Imatge de perfil de l’usuari
guillemhs
Novell
Missatges: 3
Edat: 41

Sóc en Guillem

Missatge Autor: guillemhs

Benvolguts membres del fòrum de manga i anime,
Em dic Guillem i estic encantat de formar part d'aquesta comunitat apassionada. Des de petit, el món del manga i l'anime m'ha captivat, i avui vull compartir amb vosaltres algunes de les meves grans passions dins d'aquest univers.
En primer lloc, sóc un gran admirador de l'obra d'Akira Toriyama. Les aventures de "Dragon Ball" han estat una font d'inspiració constant i han marcat una època en la meva vida. La manera com Toriyama combina acció, humor i un estil artístic únic és simplement magistral.
També tinc una gran admiració per Rumiko Takahashi. Les seves sèries, com "Inuyasha" i "Ranma ½", són exemples brillants de com crear personatges entranyables i històries que et mantenen enganxat des del primer capítol.
Un altre manga que m'ha captivat recentment és "DanDaDan". M'encanta com aquesta sèrie barreja elements sobrenaturals amb moments d'humor i acció frenètica. És una experiència lectora que recomano a tothom.
A més, l'univers de "Ghost in the Shell" sempre m'ha fascinat. La seva exploració de temes filosòfics i tecnològics, combinada amb una narrativa complexa i visualment impressionant, és simplement inoblidable.
Finalment, no puc deixar de mencionar el geni de Miyao Miyazaki. Les seves pel·lícules, plenes de màgia i bellesa, han deixat una empremta profunda en el meu cor. Obres com "El viatge de Chihiro" i "La princesa Mononoke" són veritables joies cinematogràfiques.
Espero poder compartir i intercanviar opinions amb tots vosaltres sobre aquestes obres i moltes més. Estic segur que aprendré molt i gaudiré encara més del món del manga i l'anime gràcies a aquest fòrum.
Salutacions,
Guillem
Imatge de perfil de l’usuari
Merlot
Moderador
Piu-piu
Missatges: 18
Edat: 38
Pronom: Masculí

Re: Sóc en Guillem

Missatge Autor: Merlot

Bon dia i benvingut a la comunitat, Guillem!

Crec que és evident que la presentació l’has feta amb una IA. Et recordo que a les normes s’indica que no està permès publicar imatges ni textos generats amb IA llevat que s’indiqui clarament que ho són. Per tant, et demanaria que modifiquis el missatge i d’ara endavant t’abstinguis de fer-la servir. Estic convençut que el que has escrit com a petició a la IA ja servia com a missatge de presentació i hauria sonat força més natural.

Espero que ens continuem llegint per aquí i que puguem llegir-te a tu mateix! :bondia:
Respon