Qualsevol tema que et passi pel cap i que no encaixi amb els altres apartats va aquí.
Respon
Imatge de perfil de l’usuari
Merlot
Moderador
Piu-piu
Missatges: 18
Edat: 38
Pronom: Masculí

Com vas entrar al món otaku?

Missatge Autor: Merlot

Doncs això, quins són els vostres orígens al món otaku? Què va ser allò que us va fer dir «ostres, doncs això m’agrada»?

En el meu cas, vaig començar en els antics temps del 3xl.net, un dia per casualitat vaig topar amb Fushigi Yuugi, i em va enganxar molt. Després vaig acabar mirant Ranma 1/2, que també em va encantar (em pixava de riure amb moltes escenes) i vaig decidir gravar-la perquè l’emetien al migdia i no solia ser a casa. Després vaig acabar mirant el que feien abans i després de Ranma... i quan no me n’havia adonat, ja havia caigut de ple al pou del manganime. D’això en fa molts anys i ara no en llegeixo ni miro tant, però encara sóc aquí.

I la resta, com vau entrar en aquest món? Segur que hi ha històries la mar de curioses :hihihi:
leohariart
Novell
Holaaaaaaaaa
Missatges: 4
Edat: 27

Re: Com vas entrar al món otaku?

Missatge Autor: leohariart

Doncs més o menys igual que tú. Abans hi havia tant d'anime a la tele que era inevitable veure'n algún. També que desde ben petit m'encantava Pokémon!
L'anime que em va enganxar més de peque va ser Inuyasha i li demanava el manga a la meva mare per l'aniversari o els reis jajajaj A partir d'això vaig començar a consumir més manga que trobava a la biblioteca o a llibreries, per exemple Death Note, One Piece...
Més endavant vaig començar a ser usuari de fòrums/xarxes socials a través de pokémon i em vaig fer perfil a Deviantart. Allà la gent publicava fanart d'altres animes que no coneixia o eren nous. Em va donar curiositat i vaig començar a buscar les series amb subtítols, etc...
Yacchy
Novell
...i tal
Missatges: 5
Edat: 31

Re: Com vas entrar al món otaku?

Missatge Autor: Yacchy

En això la majoria que passem per aquí coincidirem, en què el 3xl ens va enganxar a l'anime. De tota la vida havia esmorzat veient el Doraemon, i a les tardes m'empassava tot el que podia d'anime. En algun punt el meu germà va començar a comprar el manga de One Piece (quan van començar el treien cada 15 dies XD), i vam començar a anar a salons del manga... I aquí estem :hehehe:
Respon