Tot sobre qualsevol sèrie o film d'anime! Tant si el teu anime preferit és a Fansubs.cat com si no, en pots parlar aquí!
Imatge de perfil de l’usuari
KyouChan
Llop imponent
Llop imponent
Missatges: 1069
Edat: 54

Re: Captiva'm a l'estadi de beisbol (versió de Lleonard)

Missatge Autor: KyouChan

molt millor veure els partits des del camp que des de la tv, normalment!!! xDDDDD moltes gràcies!!!!!!
Imatge de perfil de l’usuari
KyouChan
Llop imponent
Llop imponent
Missatges: 1069
Edat: 54

Re: Captiva'm a l'estadi de beisbol (versió de Lleonard)

Missatge Autor: KyouChan

ainx!!! tan de bo que hi hagi una segona temporada!!!! moltes gràcies per portar aquesta sèrie que fa riure tant!!!! xDDDDDD
Imatge de perfil de l’usuari
Lleonard (fansub)
Fansub
Fansub
Missatges: 29

Re: Captiva'm a l'estadi de beisbol (versió de Lleonard)

Missatge Autor: Lleonard (fansub)

KyouChan ha escrit: ainx!!! tan de bo que hi hagi una segona temporada!!!! moltes gràcies per portar aquesta sèrie que fa riure tant!!!! xDDDDDD
La veritat que a mi m'estaria bé, però per ara res de res. ૮(. ̫ . ა)。Content i satisfet que l'hagis gaudit. ദ്ദി(˵ •̀ ᴗ - ˵ )
Imatge de perfil de l’usuari
KyouChan
Llop imponent
Llop imponent
Missatges: 1069
Edat: 54

Re: Captiva'm a l'estadi de beisbol (versió de Lleonard)

Missatge Autor: KyouChan

doncs mira que la porta l'han deixat més que oberta..... encreuarem els dits!!!! hahahahaha!!! moltes gràcies!!!!
Imatge de perfil de l’usuari
Lleonard (fansub)
Fansub
Fansub
Missatges: 29

Re: Captiva'm a l'estadi de beisbol (versió de Lleonard)

Missatge Autor: Lleonard (fansub)

KyouChan ha escrit: doncs mira que la porta l'han deixat més que oberta..... encreuarem els dits!!!! hahahahaha!!! moltes gràcies!!!!
La veritat és que sí, hi ha molt material per a continuar. Mai se sap... :)
Respon