Re: Captiva'm a l'estadi de beisbol (versió de Lleonard)
molt millor veure els partits des del camp que des de la tv, normalment!!! xDDDDD moltes gràcies!!!!!!
Re: Captiva'm a l'estadi de beisbol (versió de Lleonard)
ainx!!! tan de bo que hi hagi una segona temporada!!!! moltes gràcies per portar aquesta sèrie que fa riure tant!!!! xDDDDDD
- Lleonard (fansub)
- Fansub

- Missatges: 29
Re: Captiva'm a l'estadi de beisbol (versió de Lleonard)
La veritat que a mi m'estaria bé, però per ara res de res. ૮(. ̫ . ა)。Content i satisfet que l'hagis gaudit. ദ്ദി(˵ •̀ ᴗ - ˵ )
Re: Captiva'm a l'estadi de beisbol (versió de Lleonard)
doncs mira que la porta l'han deixat més que oberta..... encreuarem els dits!!!! hahahahaha!!! moltes gràcies!!!!
- Lleonard (fansub)
- Fansub

- Missatges: 29
Re: Captiva'm a l'estadi de beisbol (versió de Lleonard)
La veritat és que sí, hi ha molt material per a continuar. Mai se sap... :)
