Tot sobre qualsevol sèrie o film d'anime! Tant si el teu anime preferit és a Fansubs.cat com si no, en pots parlar aquí!
Respon
Imatge de perfil de l’usuari
Fansubs.cat
Administrador
Missatges: 1041

Cherry Magic! Trenta anys de virginitat et converteixen en mag?! (versió de Lluna Plena no Fansub)

Missatge Autor: Fansubs.cat

Cherry Magic! Trenta anys de virginitat et converteixen en mag?!
Versió de Lluna Plena no Fansub

Imatge

Sinopsi:
L'oficinista Kiyoshi Adachi és verge als seus trenta anys. Gràcies a això, s'ha convertit en un mag amb l'habilitat de llegir les ments a través del contacte físic. No obstant això, creu que el seu poder és penós i fa que no li agradin els llocs concorreguts.

De camí a la feina, l'Adachi es troba amb el seu company de feina, en Yuuichi Kurosawa. Com que vol saber què pensa, el toca i s'assabenta que l'home està enamorat d'algú de l'oficina. L'Adachi intenta saber qui és, però aviat descobreix que aquesta persona és ell. A partir d'aleshores li serà complicat concentrar-se amb en Kurosawa pel voltant.

Mira aquest anime a Fansubs.cat
Elwnt_15
Novell
Missatges: 4
Edat: 34

Re: Cherry Magic! Trenta anys de virginitat et converteixen en mag?! (Lluna Plena no Fansub)

Missatge Autor: Elwnt_15

M'està encantant aquest anime! Mil gràcies a LLPNF per fer-lo accessible en català! T.T
GuMing_rollets.de.primavera
Novell
Missatges: 2
Edat: 20

Re: Cherry Magic! Trenta anys de virginitat et converteixen en mag?! (Lluna Plena no Fansub)

Missatge Autor: GuMing_rollets.de.primavera

Holaaaaaa!!! Una pregunta, cada quant es publiquen els episodis? Estic molt emocionada per a que surti el nou capítol. I sobretot, moltes gràcies per la traducció. M'encanta!
vebaixa
Novell
Missatges: 9
Edat: 36

Missatge Autor: vebaixa

A mi també m'encanta! Sembla que van endarrerits, però pareix que cada setmana cau un capítol, segur que aviat podrem gaudir del cinquè! ❤
urioriolete
Novell
Missatges: 5
Edat: 27

Missatge Autor: urioriolete

Moltissimes gràcies per estar subtitulant aquest anime, m'està encantant !!!
GuMing_rollets.de.primavera
Novell
Missatges: 2
Edat: 20

Missatge Autor: GuMing_rollets.de.primavera

M'encantat aquest anime, moltes gràcies per publicar-lo durant tot aquest temps!!!!
Respon