Tot sobre qualsevol sèrie o film d'anime! Tant si el teu anime preferit és a Fansubs.cat com si no, en pots parlar aquí!
Respon
Imatge de perfil de l’usuari
Fansubs.cat
Administrador
Administrador
Missatges: 1277

El tancament de la Suzume (versió de CatSub)

Missatge Autor: Fansubs.cat

El tancament de la Suzume
Versió de CatSub

Imatge

Sinopsi:
La Suzume és una noia de disset anys d’una vila de Kyushu. El seu encontre amb un jove polit i misteriós, sumat a la seva curiositat, li obrirà la porta a un món desconegut i de calamitats que cal arreglar.

Mira aquest anime a Fansubs.cat
KyouChan
Guineu sàvia
Guineu sàvia
Missatges: 858
Edat: 54

Re: El tancament de la Suzume (versió de CatSub)

Missatge Autor: KyouChan

M'ha agradat molt la pel·lícula, especialment per les metàfores i les figures amb què representa els sentiments. Bona crítica a l'estil de vida egoista i irrespectuós amb la natura. Hi havia cada quadre..... meravellós... el de l'ull del corb m'ha deixat bocabadada.

Moltes gràcies per la traducció, (pel·lícula de 2h) però sembla molt i molt treballada. Gràcies per portar la pel·li!!!!!!!!
Nina
Panda assidu
Panda assidu
Missatges: 349
Edat: 29
Pronom: Femení

Missatge Autor: Nina

Primer cop veient la pel·lícula! Força innovadora, no a tot arreu trobes un triangle entre un husbando cadira i un husbando gat! :hihihi:
M'ha agradat força la Suzume com a personatge. Es nota que té 16 anys, i té l'arrogància típica de l'edat. Ui, una desconeguda em convida al seu cotxe? No passa reeeees, segur que no és una assassina en sèrie. Ui, la tieta s'emprenya amb mi perquè he fugit de casa? Però mira que és pesadaaaa.

La cadira era molt ben plantada, la veritat. No m'ho esperava d'una cadira, però les coses s'han d'admetre. La trama romàntica m'ha sobrat molt, perquè no es desenvolupa gens i de cop ens diu que se l'estima? L'han ficada amb calçador perquè no s'avenen de fer una pel·li sense parella romàntica, però jo crec que si l'haguessin centrat en l'amistat ja hauria funcionat la mar de bé.

Hi ha hagut alguna coseta que era ben previsible.
Espòiler (prem per a mostrar-lo o amagar-lo)
Que la "mare" del món etern era la Suzume del present parlant amb la Suzume del passat. Que el husbando es "cadiritzava" i perdia la humanitat.
Però en general m'ha agradat força la pel·lícula. La recomano!
Lluis_Cat
Conill atrevit
Conill atrevit
Mèu
Missatges: 30
Edat: 26
Pronom: Masculí

Missatge Autor: Lluis_Cat

L'he trobat més bona que l'anterior de Makoto Shinkai. M'ha agradat molt la part que va coneixent gent pel camí que l'ajuda i la bondat humana. No entenc gaire la funció del noi protagonista la veritat. I demano justícia pels gats.
MrRed
Conill atrevit
Conill atrevit
Missatges: 40
Edat: 32
Pronom: Masculí

Missatge Autor: MrRed

És una bona película, te força elements que m'agraden. El viatge a través de Japó, i el tema dels desastres naturals i com conviuen amb ells.

És la que tinc més fresca d'en Shinkai però potser m'agrada més que El teu Nom? No ho sé.
Respon