Tot sobre qualsevol sèrie o film d'anime! Tant si el teu anime preferit és a Fansubs.cat com si no, en pots parlar aquí!
Imatge de perfil de l’usuari
KyouChan
Llop protector
Llop protector
Missatges: 1355
Edat: 55

Re: La bruixa de la tenda (versió d’oreneta lliure)

Missatge Autor: KyouChan

bé, tanta mort, tant segrest de per vida, tantes vides canviades a la força i a sobre les lluites internes..... això és un camp de mines antipersones constant..... Fàtima, ara que ja tens el que volies et busques una excusa per continuar odiant.... sigues egoista o et consumirà.... o sigues generosa, deixa't endur i destrueix-ho tot començant per tu mateixa perquè no continuï passant.
KyouChan
Llop protector
Llop protector

l'odi només genera més odi i destrucció.... ara, què faràs? Moltes gràcies!!!!!
KyouChan
Llop protector
Llop protector

doncs sincerament, aplaudiments per la Töregene, això que t'ho prenguin tot dues vegades i a sobre et diguin que calladeta estàs més guapa potser no és una bona opció per viure. M'estranya que les deixin vives, però (no em crec gaire el discurs de "pau al món"). Tan de bo hi hagi una segona temporada i mostrin la caiguda de l'imperi. Al final, tot torna i el bé comú és molt difícil de conèixer per avançat... Moltes gràcies per portar aquest anime. La veritat és que m'ha atrapat molt i esperava cada capítol amb ganetes. Moltes gràcies, de debò!!!!
Jurassic_drapaire
Gat viu
Gat viu
Missatges: 118
Edat: 22
Pronom: Masculí

Missatge Autor: Jurassic_drapaire

Espòiler (prem per a mostrar-lo o amagar-lo)
Doncs quin personatge més interessants la Fátima, ara tinc curiositat com era la seva contrapart històrica

*una petita recerca a la Viquipèdia *

Uy. . . Donc . . . Quin final més aigualit la veritat . . .
Jurassic_drapaire
Gat viu
Gat viu
Missatges: 118
Edat: 22
Pronom: Masculí

Missatge Autor: Jurassic_drapaire

Una cosa que no m'havia parat a escoltar fins ara es que en japonès utilitzen la paraula "kamisama" tant per referir-se a Al·là i a Déu (tota la lógica, al cap i a la fi són el mateix déu judeocristià)
El dubte vindria si tenen cap altre adjectiu o epítet per diferenciarlos (que potser ni s'ho plantegen, no deixa de ser un tema alieçè a ells)
Respon