- Hennahana-1
- Conill atrevit

- Missatges: 34
- Edat: 18
- Pronom: Femení
Re: Tu i jo som pols oposats (versió de Sally)
QUE BÉE SEGONA TEMPORADAA!! Quina emoció per veure com es continuen desenvolupant els personatges i romanços !!!
- Hennahana-1
- Conill atrevit

Wooo!! Vull més de Taira- veure com evoluciona! i de Yamada i Nishi mai en tinc prou!! aaaaaaAAAA
- Hennahana-1
- Conill atrevit

uàa! gràcies per portar-la, és tan dolça i entretinguda!!
- Jurassic_drapaire
- Gat viu

- Missatges: 127
- Edat: 22
- Pronom: Masculí
No se quin romanticisme tenen el japonesos amb els aquaris. 10 anys farà que no trepitjo el de BCN i 15 el de València. I no parlem de la batalla ètica i moral que vam tindré aquí amb les exhibicions de dofins i sembla que allà ni s'ho plantegen (potser tot és resumeix a que l'entrada es menys cara, ves tu a sapiguer)
- El Hespíritu
- Panda assidu

- Missatges: 314
- Edat: 59
Des que he vist Koori no Jouheki me n'adono que experimento aquesta segona temporada d'una manera ben diferent a la primera.
La gaudeixo igual o més, consti però ara veig tots els personatges i les seves relacions amb altres ulls.
La gaudeixo igual o més, consti però ara veig tots els personatges i les seves relacions amb altres ulls.
- Pol_Morales
- Ratolí curiós

- Missatges: 2
- Pronom: Masculí
- El Hespíritu
- Panda assidu

- Missatges: 314
- Edat: 59
Meravellosa! He aprofitat aquests dies per veure-la de nou des de la temporada 1...Gràcies infinites al Fansub Sally! 
Hi ha alguna relació de fons entre ambdues, més enllà de ser de la mateixa autora? Sé que Koori és l'obra anterior. He vist l'anime aquests dies i, tot i que m'ha agradat molt, no m'ha frapat tant com pols oposats. Li hauré de donar segona oportunitat!El Hespíritu ha escrit: 17/08/2026 a les 00:49 Des que he vist Koori no Jouheki me n'adono que experimento aquesta segona temporada d'una manera ben diferent a la primera.