Tot sobre qualsevol sèrie o film d'anime! Tant si el teu anime preferit és a Fansubs.cat com si no, en pots parlar aquí!
Imatge de perfil de l’usuari
KyouChan
Llop protector
Llop protector
Missatges: 1297
Edat: 55

Re: Joc del mentider (versió d’AniMugen Fansub)

Missatge Autor: KyouChan

per flipar!!!!! per flipar tot el que hi havia al cap de l'Akiyama i les voltes que ha fet..... doncs espero que al final se'n surtin bé amb el que ve ara!!!!! Endavant equip Amor!!!!! Moltes gràcies!!!!!!!
KyouChan
Llop protector
Llop protector

aquesta Nao resulta que era llesta com una guineu!!!! (res de fava, em retracto de nou!!!!) a veure com va el joc nou.... moltes gràcies!!!!!
KyouChan
Llop protector
Llop protector

Espòiler (prem per a mostrar-lo o amagar-lo)
mmmmm..... també jo penso que l'altre equip no ha posat les 3 bales seguides. i que se n'ha fet d'en Y? moltes gràcies!!!!!!!
AniMugen Fansub
Fansub
Fansub
Missatges: 78

Missatge Autor: AniMugen Fansub

KyouChan ha escrit: mmmmm..... també jo penso que l'altre equip no ha posat les 3 bales seguides. i que se n'ha fet d'en Y? moltes gràcies!!!!!!!
Si et refereixes a Yokoya, van dir al final del joc del contraban que continuava a Liar Game i participaria al quart joc.
KyouChan
Llop protector
Llop protector

AniMugen Fansub ha escrit: Ahir a les 08:18 Si et refereixes a Yokoya, van dir al final del joc del contraban que continuava a Liar Game i participaria al quart joc.
xDDDD vaig entendre que seria a aquest!! tens raó.... pensava que acabaria amb aquest. Alegria!!!!!!
Respon