- Jurassic_drapaire
- Gat viu

- Missatges: 108
- Edat: 22
- Pronom: Masculí
Re: L'Atelier de Barrets de Mag (versió de Fansubmon)
M'imagino m'imagino que el paperet de guspires aquest tindrà més rellevança a futurs capítols (això o tota una classe de drets d'autor al món màgic)
comparteixo l'enllaç de Petresculi_3 per fer encanteris, a veure si entre tots podem fer un cop de mà i millorar el món....
viewtopic.php?p=4777#p4777
viewtopic.php?p=4777#p4777
esperem que l'encanteri funcioni prou bé (segur que sí), però si cal ajustar-lo tampoc no serà cap problema!!!! qui seran els personatges nous??? Moltes gràcies!!!!!
doncs tinc la sensació que això està força més embolicat després del capítol que abans..... espero que no el portin cap a la banda que (potser) no hi hauria d'anar. Gràcies pels extres també!!!!
quan he vist la primera imatge del capítol 46 he sentit una veu cantant: Looooocoooo mia!!!!! xDDDDDDDD
Sí, és una explosió de color força inesperada xddd
- Jurassic_drapaire
- Gat viu

Cada X pàgines el manga simplement et deixa anar el panell més preciós que hagis vist en ta vida tot seguit per un on la Coco, la Tetia i la Richeh estan fent ganyotes i en Qifrey amb cara de no sapiguer que fer amb elles
he flipat amb això que no es pogués fer servir màgia al lloc.... una novetat a un món de màgics!!!!!!! moltes gràcies per continuar tot i ser agost!!!!!
(gràcies per l'avís!!) no hi ha ni un dibuix que no valgui la pena estar una bona estona mirant i reminant. Em sembla impossible ser un model de comportament universal..... moltes gràcies!!!!!!
- Jurassic_drapaire
- Gat viu

Espòiler (prem per a mostrar-lo o amagar-lo)
Segur que ja existien obres anteriores que denunciaben aquest tema, pero una "mainstream" com aquesta deu ser la primera. Tan acostumats als acudits tipus mestre Happosai assetjant jovenetes que a molta gent li costa posar-se les mans al cap en situacions d'aquestes. Joder, fins i tot a Frieren foten la conya de l'encanteri de mirar sota la roba i es queda només com anécdota.
I la historia de rerefons de la Luluci es directament esgarrifosa. No m'atreveixo a dir que estigui basada 100% en una vivència de la mangaka, però té unes coses que semblen tant concretes que només poden ser d'un fet real.
Venia acollonit de l'avís de l'anterior capítol sense sàpiguer que esperar, però ja veig que aquesta història sap tocar tots el temas amb la cura necesàrries
I la historia de rerefons de la Luluci es directament esgarrifosa. No m'atreveixo a dir que estigui basada 100% en una vivència de la mangaka, però té unes coses que semblen tant concretes que només poden ser d'un fet real.
Venia acollonit de l'avís de l'anterior capítol sense sàpiguer que esperar, però ja veig que aquesta història sap tocar tots el temas amb la cura necesàrries