- Hennahana-1
- Conill atrevit

- Missatges: 34
- Edat: 18
- Pronom: Femení
Re: El cel és a la riba del Riu Roig (versió de Fansubs Salōu)
veurem com avança, poquet a poquet... gràcies per portar-la!!
- El Hespíritu
- Panda assidu

- Missatges: 290
- Edat: 59
Els hi queda molt be la barreja de Shoujo romàntic i Seinen històric.
Ho fan amb molta traça.
Ho fan amb molta traça.
la importància dels materials..... segons em van dir a classe, aquesta va ser la clau per la rellevància de l'imperi hitita, però voldria saber què diu la Hennahana!!!! Moltes gràcies!!!!!
- El Hespíritu
- Panda assidu

- Missatges: 290
- Edat: 59
M'estava preguntant com quedaria aquesta història si l'adaptessin amb l'art, animació i pressupost de la bruixa mongola.
Seguiria sent narrativament inferior però faria més patxoca, trobo.
Seguiria sent narrativament inferior però faria més patxoca, trobo.
Penso com El Hespíritu. Una adaptació d'aquest manga feta amb bon pressupost hauria estat genial (l'art original és espectacular!). Però ja sabem com va. Un shōjo (i antic) és difícil que rebi aquest tracte. Tot i això, s'agraeix poder gaudir de la història en format animació! (i encara s'agraeix més La Bruixa de la Tenda, la qual té una trama increïble i l'apartat audiovisual és un 11/10!)
em sumo a El Hespírtu i a Natpprat: un bon pressupost hagués millorat l'animació. Però gràcies per haver-lo animat i, evidentment, per haver-lo traduït!!! Endavant, Yuri,i bona finta!!!!
- Fansubs Salōu
- Fansub

- Missatges: 19
Poca cosa s'hi pot fer, a aquestes alçades. La sèrie és molt bona, però és cert que el que marca la diferència és el dibuix de l'autora al manga original. Sense això, caldrà esperar aviam com evoluciona l'animació en aquests 24 episodis que, de totes maneres, podreu continuar veient (si us ve de gust) cada setmana a Fansubscat!
apa, genocidi a la vista... espero que el dissimulin. Bé les persones som capaces del millor i del pitjor. Gràcies per fer coses de bé comú!!! (qui decideix què és el bé comú, jo segur que no, però gràcies igualment) xDDDDD
uooo!!! 24!!!! pensava que només en serien 12!! genial!!!! i és clar que cada setmana serem aquí per gaudir-ne!!!! moltes gràcies per no defallir!!!!Fansubs Salōu ha escrit: 26/08/2026 a les 09:27 Poca cosa s'hi pot fer, a aquestes alçades. La sèrie és molt bona, però és cert que el que marca la diferència és el dibuix de l'autora al manga original. Sense això, caldrà esperar aviam com evoluciona l'animació en aquests 24 episodis que, de totes maneres, podreu continuar veient (si us ve de gust) cada setmana a Fansubscat!