Tot sobre qualsevol sèrie o film d'anime! Tant si el teu anime preferit és a Fansubs.cat com si no, en pots parlar aquí!
Imatge de perfil de l’usuari
Hennahana-1
Conill atrevit
Conill atrevit
Encarregada de Fansubs Gira-sol, ;3!
Missatges: 34
Edat: 18
Pronom: Femení

Re: La bruixa de la tenda (versió d’oreneta lliure)

Missatge Autor: Hennahana-1

Espòiler (prem per a mostrar-lo o amagar-lo)
QUINA BARBARITAT D'EPISODI AAAAAAAAAAA sense paraules més que brutal
KyouChan
Llop protector
Llop protector
Missatges: 1285
Edat: 55

Missatge Autor: KyouChan

uff!!! impressionant!!!! estic sense respiració!!!! mare meva el que hi ha i el que queda!!! quina passada!!! les imatges precioses..... gràcies per portar aquesta sèrie!!! gràcies per la feina!!!!
MrRed
Grua elegant
Grua elegant
Missatges: 62
Edat: 32
Pronom: Masculí

Missatge Autor: MrRed

Absoluta meravella d'episodi.
Jurassic_drapaire
Gat viu
Gat viu
Missatges: 107
Edat: 22

Missatge Autor: Jurassic_drapaire

Eclipse total i capítol nou de Jaadugar, "planazo" com deia el quinqui del barri
KyouChan
Llop protector
Llop protector

una altra mostra que quan a ningú li cau res del cel no sap apreciar el seu valor i se'n desprèn sense ni adonar-se'n.... sort que han tornat a qui si els valorava. Tan de bo netegi la rancúnia del seu cor, per més comprensible que sigui la metzina és metzina i no diferencia. Moltes gràcies pels karaokes també!!!! Molta dedicació a agrair!!!!!
Jurassic_drapaire
Gat viu
Gat viu

Punyetera serie, al final cabaré fent recerca dels Mongols sobre el meu compte. Poder ficar el nas tant a Orient com a Occident i tenir tots el coneixements de les terres conquerides en ple segle XII es una cosa que no mentre al cap. Aquí en treien pit de conquerir un ille com Mallorca mentre que aquests desgraciats aniquilavam cultures senceres sense baixar del cavall
natpprat
Conill atrevit
Conill atrevit
Missatges: 11
Edat: 25

Missatge Autor: natpprat

No tinc paraules suficients per agrair poder veure aquesta sèrie en català. Anava amb moltes expectatives i malgrat això em sorprèn gratament en cada episodi. És indescriptible com en gaudeixo de l'apartat audiovisual, narratiu, d'escriptura de personatges... Ara sembla que s'intensificarà la tensió a través del misteri, la intriga, i la política! Ja tinc ganes de veure-ho!
KyouChan
Llop protector
Llop protector

ai, Fàtima, recorda les paraules de Marc Aureli: la millor venjança és no transformar-te en com és l'enemic.... no tinc clar si aquesta noieta s'està retorçant.... Moltes gràcies!!!!!
Jurassic_drapaire
Gat viu
Gat viu

De conqueridor del món a trobar-se en mans de la pedra bezoar d'una de les teves víctimes.
(Toregene, no siguis Tsundere i tornar a dirigir la paraula a la Fàtima!)
KyouChan
Llop protector
Llop protector

vaaajaaa!! així que així hi ha algú amb ganes de fer maleses però per sort no és qui tenia por que fos. Esperem que trobin aviat a la persona i que no hagi aconseguit el seu objectiu.... Ho sento, no m'agrada gaire la gent roîna. I potser que ja prou de tanta guerra, de tanta matança, de tanta sang vessada (i potser per aturar aquest horror és que passen les coses del capítol). Moltes gràcies per la feinada!!!!!
Respon