Sinopsi:
Dos germans romanen davant el vel de la vida i la mort mentre que un terror de múltiples braços obri una bretxa, obri la boca plena d'ullals... i els convida a passar la nit! I això no és tot, Dara es diverteix als festivals d'estiu, li agrada fer maquetes i jugar a la consola. A primera vista, esta deïtat venjativa pareix aterridora, però tot canvia una vegada la coneixes millor.
aquesta sèrie és ben extrema. entre la dolços de la nena de les cues i la crueltat de la germana hi ha un món sencer i el personatge nou...... em sembla que ens farà riure força!!!! moltes gràcies!!!!!!
Allarguen massa el flaixbac dels origens.
Es podria haver explicat curosament amb emocions incloses sense haver de recrear-se durant tant de temps de pantalla donant voltes al patiment, la maldat i la traició.
Tota la resta em sembla pròpia d'un gran Anime.
El Hespíritu ha escrit: Allarguen massa el flaixbac dels origens.
Es podria haver explicat curosament amb emocions incloses sense haver de recrear-se durant tant de temps de pantalla donant voltes al patiment, la maldat i la traició.
Tota la resta em sembla pròpia d'un gran Anime.
A mi em pareix curiós, al manga, les primeres pàgines de cada capítol, o Misteri con el diuen, sempre són un poc la història de la sacerdotessa i com va acabar aixina, el que van fer el supervivents i com va acabar sent adorada com una deessa. T'expliquen els orígens dels personatges actuals.
suposo que el contrast entre la dolçor i l'amor de la Chiyo pels seus fills ha de ser un bàlsam curatiu després que amb els anys hagi pogut curar la traïció que va viure.... Moltes gràcies!!!!
doncs sí, van fer mal a la germana petita sense cap motiu i, bé, "tal faràs, tal trobaràs". La vida, oi? doncs la vida també va portar dolçor a la víctima. M'encanten les referències a altres anime!!!!!! Moltes gràcies!!!!! Gràcies per aquesta sèrie tan kàrmica xDDDDDDD