Re: El Puny de l'Estel del Nord - Elegia pels sequaços (versió d’Angelote no Fansub)
boníssim!!!!!! l'ovella Dolly a dojo!!!!! bestial!!!!! xDDDDD moltes gràcies!!!!
Re: El Puny de l'Estel del Nord - Elegia pels sequaços (versió d’Angelote no Fansub)
la manera més estranya (i poc recomanable) de créixer, sense cap mena de dubte!!! xDDDDDDD
- El Hespíritu
- Panda assidu

- Missatges: 290
- Edat: 59
No sóc molt fan de la saga.
La peli del '86 em va agradar però no vaig ser capaç d'acabar cap de les sèries ni OVAs.
Aquest spin-off de comèdia negra sí que realment em resulta interessant.
Molt bo.
La peli del '86 em va agradar però no vaig ser capaç d'acabar cap de les sèries ni OVAs.
Aquest spin-off de comèdia negra sí que realment em resulta interessant.
Molt bo.
ai, aquest pobre Nobu sempre d'embolic en embolic.... la mare mereix el meu aplaudiment. Moltes gràcies pels riures!!!!
capítol dedicat a les raneres.... què passa? que no tenen dret a tenir un capítol? si tots passarem per allà.... xDDDDDD Moltes gràcies!!!!!!
- Angelote83
- Conill atrevit

- Missatges: 43
- Edat: 42
- Pronom: Masculí
Raneres una mica inusuals... xDDD
nobuuu!!!!! la vida és complicada, oi? xDDDDDDD moltes gràcies!!!!!!
- Angelote no Fansub
- Fansub

- Missatges: 47
Aquesta setmana no hi ha hagut episodi, no sé per què.
- Angelote no Fansub
- Fansub

- Missatges: 47
Incomprensiblement, l'han donat avui (!).
xDDDDDDD llavors ha estat a conjunt amb la sèrie, caòtic, inesperat i un motiu d'alegria!!!!! moltes gràcies!!!!!!