Tot sobre qualsevol sèrie o film d'anime! Tant si el teu anime preferit és a Fansubs.cat com si no, en pots parlar aquí!
Respon
Imatge de perfil de l’usuari
Fansubs.cat
Administrador
Administrador
Missatges: 1302

Grow Up Show: El Circ Gira-sol (versió d’Angelote no Fansub)

Missatge Autor: Fansubs.cat

Grow Up Show: El Circ Gira-sol
Versió d’Angelote no Fansub

Imatge

Sinopsi:
Al Japó, durant el seu apogeu econòmic a mitjans dels anys cinquanta, el circ era una forma d'entreteniment que es va convertir en una part central de la vida de molta gent. Les millors companyies poden participar en el festival mundialment famós "Circus Collection", i moltes venen de tot el Japó per competir diàriament.

La història se centra en la companyia "Circ Gira-sol", liderada per la mestra de cerimònies Maria, i una nova nena prodigi que s'uneix a les seves files per raons desconegudes: Mizuka Tsurumaki.

És la seva trobada amb les membres altament singulars de la companyia Circ Gira-sol una coincidència o el destí? Comença aquest espectacle circense únic que representa noies joves perseguint els seus somnis!

Mira aquest anime a Fansubs.cat
El Hespíritu
Panda assidu
Panda assidu
Missatges: 270
Edat: 59

Re: Grow Up Show: El Circ Gira-sol (versió d’Angelote no Fansub)

Missatge Autor: El Hespíritu

Aquesta sèrie l'estava seguint al dia.
Potser m'esperaré per a finalitzar-la aqui.
És bàsicament una versió molt elaborada de Cute Girls Doing Cute Things amb un art i animació de gama alta.
Angelote no Fansub
Fansub
Fansub
Missatges: 40

Re: Grow Up Show: El Circ Gira-sol (versió d’Angelote no Fansub)

Missatge Autor: Angelote no Fansub

El Hespíritu ha escrit: Aquesta sèrie l'estava seguint al dia.
Potser m'esperaré per a finalitzar-la aqui.
És bàsicament una versió molt elaborada de Cute Girls Doing Cute Things amb un art i animació de gama alta.
Jo també la porto al dia.
Però per fi he trobat una estona per poder-la començar a fer.
Respon