Ostia quina flipada d'opening. La 2a meitat em té fascinatEl Hespíritu ha escrit: 01/07/2026 a les 21:31 El meu guanyador personal.
Millor OP de la temporada.
DOROHEDORO OP // (K)now Name - Zettai Must danmen
Re: BSO Anime: Openings, Endings, Official MVs, Episode Inserted Songs I El Que Calgui.
- El Hespíritu
- Panda assidu

- Missatges: 268
- Edat: 59
Re: BSO Anime: Openings, Endings, Official MVs, Episode Inserted Songs I El Que Calgui.
Aquesta temporada sí que tinc clar el Top-3 dels meus OP preferits:
Mira que l'escoltat vegades...
Doncs no hi ha manera; cada cop que enceto un episodi de Black Torch em penso que és una cançó de SPYAIR.
I no... són els SiM.
Obviament.
Medalla de Bronze per a ells:
Black Torch OP// Congela'm! - SiM

Mira que l'escoltat vegades...
Doncs no hi ha manera; cada cop que enceto un episodi de Black Torch em penso que és una cançó de SPYAIR.
I no... són els SiM.
Obviament.
Medalla de Bronze per a ells:
Black Torch OP// Congela'm! - SiM

- El Hespíritu
- Panda assidu

Val. D'acord... És la Milet.
Teniu tot el dret d'acusar-me d'esbiaix amorós per posar-la al Top-2 d'Openings de la temporada.
Però reconeixeu-me que és un tros de cançó.
Futsutsuka na Akujo de wa Gozaimasu ga: Sūgū Chōso Torikae Den OP // Assolellat - Milet

Teniu tot el dret d'acusar-me d'esbiaix amorós per posar-la al Top-2 d'Openings de la temporada.
Però reconeixeu-me que és un tros de cançó.
Futsutsuka na Akujo de wa Gozaimasu ga: Sūgū Chōso Torikae Den OP // Assolellat - Milet

- El Hespíritu
- Panda assidu

Abans d'anar-me al Meu Millor Opening de la Temporada (que és un guardó que té una vàlua de +/- 0 però que a mi em fa molta il·lusió) deixaré una peça fora de concurs i el que va esgarrapar el Top-4.
Quan a la peça fora de concurs:
Els visuals són èlit però la cançó (que sí que m'agrada) no m'ha tocat per dintre com sí ho han fet les altres que he postejat.
A veure si m'ho faig a venir per a superar les restriccions YouTube per a No Apte Per A Totes Les Audiències.
Amb aquesta pista, ja sabeu a quin Anime em refereixo...
No?
Ni un punyetero frame sense referència cinèfila.
Ni tan sols Gintama va arribar tan lluny.
Yani Neko OP (cada referència) // Nammone (No Tenim Pas Res de Res) - Wasureranneyo

Addedito: Val. Sembla que aquest link es pot obrir sense restriccions. Si algú teniu problemes, aviseu.
Quan a la peça fora de concurs:
Els visuals són èlit però la cançó (que sí que m'agrada) no m'ha tocat per dintre com sí ho han fet les altres que he postejat.
A veure si m'ho faig a venir per a superar les restriccions YouTube per a No Apte Per A Totes Les Audiències.
Amb aquesta pista, ja sabeu a quin Anime em refereixo...
No?
Ni un punyetero frame sense referència cinèfila.
Ni tan sols Gintama va arribar tan lluny.
Yani Neko OP (cada referència) // Nammone (No Tenim Pas Res de Res) - Wasureranneyo

Addedito: Val. Sembla que aquest link es pot obrir sense restriccions. Si algú teniu problemes, aviseu.
- El Hespíritu
- Panda assidu

No va fer el Top-3 pel canto un duro.
Però és que la producció musical del tema és espantosa. Què els hi costava llogar encara que fos un baixista i un bateria de sessió? (Bé... diners, suposo).
No calia ni que fossin bons.
Només humans i prou.
Amb tots els ets i els uts i els beats i samples, la melodía és realment impactant i la composició és tan minimalista (o simple, si voleu) com assenyada.
Em pregunto que faria una bona banda de Power Metal Europeu clàssic amb aquesta partitura.
Quan el Donghua que introdueix... havia sumat punts per la meva Joieta Oculta de la Temporada però l'hi ha arrabassat el guardó un outliner sortit del no-res (també chinès, per cert) que es diu Li Xiongmao.
Aquest es diu Wan Ren Zhi Shang: una Comèdia Sobrenatural de Cultivadors Marcials i coses d'aquestes.
Està simpàtic.
Wan Ren Zhi Shang OP // 易 (Senzill) - Yao Jiayuan (interpretat per Li Yixuan)
No m'atreveixo a penajr-ho a Youtube, que tinc Warnings d'aquests però no sé si hi ha alguna forma millor que TwitteX per a penjar vídeos aqui.
Alguna idea?
Però és que la producció musical del tema és espantosa. Què els hi costava llogar encara que fos un baixista i un bateria de sessió? (Bé... diners, suposo).
No calia ni que fossin bons.
Només humans i prou.
Amb tots els ets i els uts i els beats i samples, la melodía és realment impactant i la composició és tan minimalista (o simple, si voleu) com assenyada.
Em pregunto que faria una bona banda de Power Metal Europeu clàssic amb aquesta partitura.
Quan el Donghua que introdueix... havia sumat punts per la meva Joieta Oculta de la Temporada però l'hi ha arrabassat el guardó un outliner sortit del no-res (també chinès, per cert) que es diu Li Xiongmao.
Aquest es diu Wan Ren Zhi Shang: una Comèdia Sobrenatural de Cultivadors Marcials i coses d'aquestes.
Està simpàtic.
Wan Ren Zhi Shang OP // 易 (Senzill) - Yao Jiayuan (interpretat per Li Yixuan)
No m'atreveixo a penajr-ho a Youtube, que tinc Warnings d'aquests però no sé si hi ha alguna forma millor que TwitteX per a penjar vídeos aqui.
Alguna idea?
- El Hespíritu
- Panda assidu

Doncs vinga: el meu guanyador personal de Millor Opening de la Temporada
No és que m'interessin els video games de lluites.
Encara menys el pseudo-Yuri d'internat de noietes.
Però si em posen a Hanabie a l'Opening doncs que voleu que hi faci?
Doncs m'aguanto i segueixo l'Anime, ves.
Nah... a la fi no em penedeixo: l'art i animación son macots i ningú pot dir que es una tortura veure cute girls doing cute things.
No diré que és Bocchi the Rock esblandida jugant Street Fighter però vaja... mireu-la vosaltres i ja em direu.
Poso l'OP en sí i també el video complert oficial de la banda.
Ojou-sama wa Kakutou Game nante Shinai OP // Life Is Short O Brave Girl (La vida és curta, noia valenta)- Hanabie

Nah... a la fi no em penedeixo: l'art i animación son macots i ningú pot dir que es una tortura veure cute girls doing cute things.
No diré que és Bocchi the Rock esblandida jugant Street Fighter però vaja... mireu-la vosaltres i ja em direu.
Ojou-sama wa Kakutou Game nante Shinai OP // Life Is Short O Brave Girl (La vida és curta, noia valenta)- Hanabie

El Hespíritu ha escrit: 07/08/2026 a les 23:36 Doncs vinga: el meu guanyador personal de Millor Opening de la Temporada
No crec que vegi aquesta de videojocs de lluita, ja em costa seguir les que ja tinc, però l'OP està força guapo. Em fa molta gràcia com porten els fightpads a sobre al final XD
Doncs mira, vinc a afegir material també, estic una mica pesat amb aquesta sèrie de la temporada anterior, però m'ha agradat tant que haig de fer de missioner mormó.
Us agrada el slice of life, el CGDCT, el yuri (de veritat, no bait)? No cal que contesteu, jo us entenc.
Us porto exactament això, amb la cute thing en questió sent alcohol (això és l'únic aspecte relativament discutible de la sèrie, s'utilitza prou bé, però sincerament són alcohòliques). I per què m'ha agradat tant? Perquè ESTÀ DIRIGIT DE MERAVELLA, els plans, la subtilesa, les conversacions i referències que s'hi fan (especialment 2 personatges en concret) i la manera com transmet l'anhel que senten els personatges.
Botan Kamiina Fully Blossoms When Drunk
L'Opening és nostalgia-bait en format 4:3 i imitant estar gravat amb una videocamera. Molt maco.
Però és que l'ED és preciós, i n'hi ha 12(!) versions. Cada episodi explica una minihistòria d'un personatge. És, segurament, el millor ús narratiu que he vist mai d'un ED. L'hi treuen tantíssim el partit i són tant preciosos que no POTS saltar-te'n cap, és il·legal.
Hi ha cert episodi que és molt musical (la sèrie és AESTHETIC, però aquell capitol és immaculat), i fan servir 3 inserts songs del grup Yonige (les del OP també, crec que em sonaven, però no sé si les havia sentit mai fins ara)
Mark my words, això és un clàssic del gènere. El 2045 se'n continuarà parlant com a cult classic.
- El Hespíritu
- Panda assidu

Gratitud per l'aportació.
Molt d'acord que Botani té una BSO excel·lent.
Per pocs Anime de temporada que segueixis, no et tallis pas de posar els teus favorits d'aquesta quan vulguis.
Molt d'acord que Botani té una BSO excel·lent.
Per pocs Anime de temporada que segueixis, no et tallis pas de posar els teus favorits d'aquesta quan vulguis.